صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / نخستین رویداد ملی کارآفرینی اجتماعی به کار خود پایان داد

با معرفی ایده های برتر

نخستین رویداد ملی کارآفرینی اجتماعی به کار خود پایان داد

مدیر اجرایی نخستین رویدادملی کارآفرینی اجتماعی گفت: این رویداد که با هدف ارایه راهکارهای خلاقانه درباره کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد با معرفی سه ایده منتخب به کار خود پایان داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، علیرضا جاویدعربشاهی مدیر اجرایی نخستین رویدادملی کارآفرینی اجتماعی گفت: این رویداد که با هدف ارایه راهکارهای خلاقانه درباره کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد با معرفی سه ایده منتخب به کار خود پایان داد.
وی افزود:در این رویداد بیش از ۱۳۰ نفر در قالب ۱۵ تیم از ۱۳ استان کشور به مدت ۵۴ ساعت در فضایی مناسب با حضور منتورهای تخصصی کسب و کار و آسیب های اجتماعی به کسب دانش و تجربه و تیم سازی پرداختند.
مدیرمرکزرشدفناوری های فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان رضوی با بیان اینکه مقوله کارآفرینی اجتماعی نیاز به فرهنگ سازی و توجه بیشتر نهادهای حمایتی دارد، افزود: خوشبختانه این رویداد مورد حمایت نهادها و سازمان های مختلفی مانند وزارت کشور، معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه فردوسی مشهد، پارک علم و فناوری خراسان رضوی، آستان قدس رضوی، استانداری خراسان رضوی و شتابدهنده های خصوصی مانند شتابدهنده فردوسی،شتابدهنده هاوش و شتابدهنده تریگاپ قرار داشت.
جاویدعربشاهی خاطرنشان کرد: در طول سه روز برگزاری رویداد ۵ کارگاه تخصصی در حوزه های تدوین بوم کسب و کار، توسعه ایده،mvp، اصول ارائه و برندینگ با حضور اساتید مجرب در جهت افزایش سطح اطلاعات شرکت کنندگان برگزار شد.
وی افزود: این رویداد با هدف شناسایی افراد مستعد و خلاق به منظور کمک به کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ایجاد روش های نوآورانه به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ایجاد زمینه اشتغال پایدار و نوین برای دانش اموختگان دانشگاهی با تکیه بر توسعه مشاغل دانش بنیان،تقویت روحیه مسئولیت پذیری دانشجویان به منظور حل مسائل و مشکلات جامعه و ایجاد فضای نشاط و پویایی در میان دانشجویان و افزایش انگیزه فعالیت های اجتماعی موثر در میان آنان در پنج محورکنترل و کاهش طلاق، اعتیاد، آسیب های روانشناختی، تکدی گری وحاشیه نشینی ، کودکان کار ،مفاسد اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی وآسیب های نو پدید برنامه ریزی و اجرا شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.