صفحه اصلی / سیاسی / دولت / امیری: اسرائیل،‌ آمریکا را اداره می‌کند
امیری: اسرائیل،‌ آمریکا را اداره می‌کند

امیری: اسرائیل،‌ آمریکا را اداره می‌کند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: تا به حال عده‌ای فکر می‌کردند آمریکا اسرائیل را اداره می‌کند، اما با این تصمیم اخیر هیات حاکمه آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران مشخص شد نتانیاهو و اسرائیل، آمریکا را اداره می‌کنند.

بازدید حسینعلی امیری از ایسنا

حسینعلی امیری در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با تروریست نامیده شدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط دولت ایالت متحده آمریکا، اظهار کرد: تا به حال عده‌ای فکر می‌کردند آمریکا اسرائیل را اداره می‌کند، اما با تصمیم اخیر هیات حاکمه آمریکا مشخص شد، نتانیاهو و اسرائیل آمریکا را اداره می‌کنند. دلیلش هم این است که نتانیاهو به جهت اینکه آمریکایی‌ها به درخواست او توجه کرده و خواست او را اجابت کردند از آمریکا تشکر کرد.

وی ادامه داد: برای ملت آمریکا سخیف است که هیات حاکمه‌ آنان توسط اسرائیل و نتانیاهو اداره شود. این کار ترامپ حرکتی سیاسی بود. ایالت متحده اخیراً دو کار برای اسرائیل انجام داد، یکی خلاف تمام موازین بین‌الملل به رسمیت شناختن جولان برای اسرائیل و دوم تروریست خواندن سپاه بود.

امیری افزود: به نظر ما دشمنی ترامپ با سپاه پاسداران اتفاق جدیدی نیست؛ واقعیت این است که سپاه یک نیروی مردمی در سطح عراق، یمن و سوریه است و دارای محبوبیت است. اگر منصفانه برخورد کنیم می‌بینیم اگر سپاه نبود و ریشه داعش را در سوریه نمی‌کند، حتماً امنیت اروپایی‌ها به خطر می‌افتاد. باز هم تاکید می‌کنم این اقدام آمریکا سیاسی است.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت اصول و قواعد بین‌الملل گفت: اینکه بخشی از ارتش کشور را که بر اساس حقوق بین‌الملل جزوی از نیروهای مسلح کشور است  لقب تروریست بدهند را می‌توان یک بدعت نامید، این بدعت بسیار غلطی است. آنها مردمان ما و اتحاد و انسجام همه گروه‌های سیاسی را نمی‌شناسند. همه به حمایت از سپاه برخاستند. این حرکت هم نیروهای ایران را متحد و یکپارچه کرد و این سرمایه بزرگی است که به دست آمد. به فرموده امام سجاد(ع) باید خدا را شکر کنیم که دشمنان ما احمق هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

دولت مسئله اشتغال را با جدیت دنبال می‌کند/آمار بیکاری کاهشی است

به گزارش کسب و کار نیوز، «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در جشن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.