صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / ۱۸۳ پروژه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی واگذار شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خبر داد:

۱۸۳ پروژه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی واگذار شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سال ۹۵ تا ۹۷ حدود ۲۹۷ پروژه عمرانی قابل واگذاری به بخش خصوصی در استان شناسایی که از این تعداد تاکنون ۱۸۳ پروژه واگذار شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، حسن نوروزی ظهر امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور افزود: سال گذشته ۲۳ جلسه اقتصاد مقاومتی در استان برگزار شد که این تعداد جلسات ۱۲۴ مصوبه داشت و از این تعداد ۱۱۲ مصوبه اجرایی شد .

وی واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی را از مهم‌ترین اولویت‌های جلسات اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان و اظهارکرد: از سال ۹۵ تا ۹۷ حدود ۲۹۷ پروژه قابل واگذاری به بخش خصوصی در استان شناسایی که از این تعداد تاکنون ۱۸۳ پروژه واگذار شده است .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: عمده واگذاری‌های پروژه‌های عمرانی استان به بخش خصوصی به صورت اجاره‌ای یا با استفاده از ظرفیت خیرین بوده است .

نوروزی تصریح کرد: تسهیلات خوبی برای واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی پیش‌بینی شده و امیدواریم امسال در بحث واگذاری توفیقات خوبی داشته باشیم .

وی ادامه داد: سال گذشته از ۱۸۰۰پروژه نیمه تمام استان ۳۴ پروژه را به عنوان پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان تعریف کردیم که متوسط پیشرفت این پروژه‌ها ۵۶ درصد بود .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از پروژه‌هایی که به عنوان پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان تعریف کردیم پنج پروژه از جمله پل چهارم بشار و گازرسانی به دیشموک و قلعه رییسی را به عنوان پروژه‌های برجسته مشخص کردیم .

نوروزی با اشاره به پروژه‌های پتروشیمی‌ گچساران و دهدشت اضافه کرد: هر دو پروژه قبل از ۶ ماه گذشته فعال بودند و پتروشیمی گچساران بالغ بر ۵۹درصد پیشرفت فیزیکی داشت و پتروشیمی دهدشت هم از پیشرفت خوبی برخوردار بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.