صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / کودک ۶ ساله خمینی‌شهری جان مادرش را نجات داد
کودک ۶ ساله خمینی‌شهری جان مادرش را نجات داد

کودک ۶ ساله خمینی‌شهری جان مادرش را نجات داد

شب گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که حاوی تماس تلفنی یک کودک خمینی‌شهری با مرکز اورژانس ۱۱۵ اصفهان و درخواست کمک برای نجات جان مادر بود.

اورژانس

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان خمینی‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خمینی‌شهر ضمن تایید این خبر، اظهار کرد: شنبه کودکی شش‌ساله با مرکز اورژانس ۱۱۵ اصفهان تماس می‌گیرد و برای نجات جان مادرش درخواست کمک می‌کند.

مسعود پیرحاجی گفت: خوشبختانه همکار ما در مرکز پیام با حوصله به صحبت‌های این کودک گوش می‌کند و شرح حال کاملی از وی می‌گیرد.

وی ادامه داد: با اعزام به موقع نیروهای اورژانس و حضور در محل، مادر این فرزند به بیمارستان منتقل می‌شود و پس از انجام اقدامات درمانی لازم فرد مذکور نجات می‌یابد.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان خمینی‌شهر، گفت: آموزش همیشه معجزه می‌کند و کودکان آموزش پذیر هستند. تأثیر آموزش در دوران کودکی می‌تواند بهترین نقش را در جامعه داشته باشد.

پیرحاجی با اشاره به این کودک شش ساله افزود: این کودک خیلی خوب توانست با دادن اطلاعات لازم به مرکز اورژانس جان مادر خود را نجات دهد.

وی خاطرنشان کرد: از آموزش کودکان غفلت نکنیم. کودکان را با شماره‌های امدادی مثل پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی آشنا کنیم و آدرس دقیق محل سکونت را به کودکان بیاموزیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.