صفحه اصلی / سرخط خبرها / تشکیل کمیته‌ای در کمیسیون امنیت ملی برای جمع‌بندی پیرامون طرح مقابله با آمریکا
تشکیل کمیته‌ای در کمیسیون امنیت ملی برای جمع‌بندی پیرامون طرح مقابله با آمریکا

تشکیل کمیته‌ای در کمیسیون امنیت ملی برای جمع‌بندی پیرامون طرح مقابله با آمریکا

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته‌ای در این کمیسیون برای جمع بندی پیرامون طرح دو فوریتی اقدام متقابل ایران در برابر تروریستی خواندن سپاه توسط آمریکا خبر داد.

کمیسیون امنیت ملی

سید حسین نقوی حسینی، اظهار کرد: در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روز گذشته (یکشنبه‌) کلیات و دو ماده از طرح دو فوریتی اقدام متقابل ایران در برابر آمریکا با توجه به تروریستی خواندن سپاه پاسداران تصویب و مقرر شد که کمیته‌ای درباره این طرح به جمع بندی رسیده تا در جلسه امروز این طرح نهایی شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی در این باره افزود: این کمیته‌ متشکل از دهقان، امیرآبادی، ذوالنوری، بروجردی، شوشتری، کریمی قدوسی و بنده است که در حال‌ حاضر در حال‌ برگزاری جلسه با دستگاه‌های مختلف برای جمع بندی نسبت به این طرح هستیم.

نقوی حسینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، یادآور شد که با توجه به اینکه دو فوریت این طرح به تصویب رسیده است امروز باید کمیسیون گزارش نهایی خود را به هیات رییسه جهت بررسی در جلسه فردا مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

اخیرا آمریکا در اقدامی خصمانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده است که بعد از آن مجلس شورای اسلامی  دو فوریت طرحی برای اقدام متقابل با آمریکا را به تصویب رساند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.