صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / کال اسماعیل‌آباد و زندگی روی آب

/روی خط سیلاب/1

کال اسماعیل‌آباد و زندگی روی آب

در حالی که مردم و مسئولان خود را مهیای روزهای سخت اقتصادی در سال ۹۸ می‌کردند، وقوع بارش‌های کم‌سابقه و شوک سیل در روزهای نخست سال همه را غافلگیر کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در خصوص وضعیت این منطقه و اقدامات شهرداری، اظهار می‌کند: قسمتی از منطقه اسماعیل‌آباد –نه همه آن- که به عنوان کال اسماعیل‌آباد شناخته می‌شود در درون مسیل واقع شده است.

وی با تأکید بر غیرقانونی بودن ساخت‌وسازها در این محدوده، ادامه می‌دهد: بارها به مردمان این محله در خصوص غیرقانونی بودن و خطرناک بودن ساخت‌ وسازهای انجام شده در مسیر مسیل هشدار داده‌ایم، اما متأسفانه مردم هیچ‌گونه توجهی به هشدارها نمی‌کنند.

شهردار منطقه دو شهرداری مشهد اضافه می‌کند: بر این اساس با همکاری آب منطقه‌ای و مقامات قضایی در حال انجام اقدامات قانونی به منظور رفع تصرف از این مناطق هستیم.

وجود برخی ملاحظات در خصوص نحوه برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز موضوع جدیدی نیست و در سال‌های گذشته همواره وجود داشته است. با این حال انتظار می‌رود پس وقوع حوادث ناگوار در کشور مسئولان شهری و استانی با قاطعیت و سرعت عملی بیشتری در خصوص رفع تصرف از اینگونه مسیرها که وقوع حادثه‌ای احتمالی در آن می‌تواند جان انسان‌های بسیاری را به خطر بیاندازد، اقدام کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.