صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / ۳۲۰ شرکت و مجموعه آمدند؛ مشارکت گسترده در فاینکس ۲۰۱۹

رئیس ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه خبر داد

۳۲۰ شرکت و مجموعه آمدند؛ مشارکت گسترده در فاینکس ۲۰۱۹

حدود یک هفته مانده به رونمایی از بزرگترین رویداد مالی کشور، حضور بیش از ۳۰۰ شرکت بورسی، بیمه ای ، بانکی و استارتاپی و دانش بنیان در فاینکس ۲۰۱۹ قطعی شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با اعلام این خبر به تشریح گزارشی از مراحل پیشرفت کار دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه پرداخت و گفت: تا امروز ۳۲۰ شرکت یا نهاد تأمین سرمایه از جمله کارگزاری، سبدگردان سرمایه‌گذاری و مشاور سرمایه‌گذاری، بانک و مؤسسه اعتباری،بیمه و خدمات بیمه‌ای و همچنین صرافی و لیزینگ و ارائه دهنده خدمات مالی و اعتبارسنجی در بخش های داخلی و بین الملل برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.
یاسر فلاح، رئیس ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه توضیح داد: برگزاری هر ساله نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، گامی در راستای ارائه ظرفیت های بازار سرمایه از جمله معرفی ابزارهای مورد استفاده در این بازار به مردم با هدف فرهنگ سازی عمومی است.
به گفته رئیس ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، تاکنون بیش از ۱۶ هزار متر مربع از فضای نمایشگاه در قالب ۸ سالن واگذار شده و ۳۲۰ مجموعه حضور خود را نهایی کردند که امیدواریم این روند با مشارکت بیشتر ادامه داشته باشد.
مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس اظهار داشت: اهمیت فاینکس ۲۰۱۹ و جایگاه بین المللی آن، همچنین دو نهاد بین المللی شامل انجمن بین المللی روابط عمومی IPRA و شرکت ARJAN CAPITAL را بر آن داشت تا حضور خود را در این رویداد بزرگ نهایی کنند.
فلاح افزود: این دو نهاد بین المللی به تهران می آیند تا در روزهای برگزاری نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه سه کارگاه آموزشی برگزار کنند.
رئیس ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی “نحوه تقابل، مدیریت و انعکاس اخبار” ویژه خبرنگاران و کارگاه آموزشی “چالش های نوظهور مربوط به روابط عمومی” ویژه کارشناسان و فعالان حوزه روابط عمومی و ارتباطات در این رویداد خبر داد و گفت: مدرس این دوره ها رئیس هیات مدیره IPRA خواهد بود.
مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در ادامه با تاکید بر نقش مهم فاینکس در فرهنگ سازی بازار سرمایه تصریح کرد: برگزاری هر ساله نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، گامی در راستای ارائه ظرفیت های بازار سرمایه از جمله معرفی ابزارهای مورد استفاده در این بازار به مردم با هدف فرهنگ سازی عمومی است.
فلاح افزود: هم اکنون بازار سرمایه ایران در ابزارهای مالی تنوع بی نظیری دارد. در بورس های “اوراق بهادار محور”، صکوک اجاره، اوراق منفعت، اوراق جعاله و دیگر اوراق اسلامی را در ایران داریم که این اوراق می تواند برای اکثر کشورهای مسلمان جذابیت داشته باشد. سازمان بورس و اوراق بهادار اخیرا هم در حال برنامه ریزی برای راه اندازی و تقویت ابزارهایی نظیر آتی سهام ، فروش استقراضی ، وارانت و بیمه اتکایی بوده است .

شایان ذکر است: فاینکس ۲۰۱۹ از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار می شود. شرکت های علاقه مند به مشارکت در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برای اطلاع از جزئیات این رویداد مهم می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی http://iranfinex.ir/ مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.