صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / دیدار اعضای کمیسیون قضایی مجلس با رییس قوه قضاییه
دیدار اعضای کمیسیون قضایی مجلس با رییس قوه قضاییه

دیدار اعضای کمیسیون قضایی مجلس با رییس قوه قضاییه

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن بیان این خبر که اعضای کمیسیون متبوعش عصر امروز با رییس قوه قضاییه دیدار کردند، در خصوص مشروح این دیدار توضیحاتی را ارئه کرد.

ابراهیم رییسی

یحیی کمالی پور در گفت و گو با ایسنا در خصوص جلسه عصر امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نشست امروز کمیسیون با حضور تمام اعضا برگزار شد گفت: در نشست امروز اعضای کمیسیون با رییس قوه قضاییه دیدار کردند و با صراحت و شفافیت مسائل مربوط به چالش‌های فراروی قوه قضاییه را مورد بحث قرار دادند، مقرر شد که بررسی‌های لازم برای حل هرچه بهتر این چالش‌ها انجام شود.

وی افزود: در این نشست به مسائل مختلفی اشاره شد؛ از جمله این مسائل می‌توان به موضوعاتی همچون مبارزه با فساد، کنترل بر دستگاه‌های وابسته به قوه قضاییه، شفاف‌سازی، نحوه جذب قضات، مشکلات شوراهای حل اختلاف، رسیدگی به پرونده‌های قضایی به ویژه پرونده‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی اشاره کرد.

نایب رریس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در پایان تاکید کرد: همچنین قرار شد تمام لوایح و آیین نامه‌های باقی مانده در قوه قضاییه توسط گروهی سامان دهی شود و هرچه سریع‌تر به مجلس ارسال شود .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.