صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / تخریب گلخانه غیرقانونی در جردن
تخریب گلخانه غیرقانونی در جردن

تخریب گلخانه غیرقانونی در جردن

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، از رفع تصرف غیرقانونی یک زمین ۸۰۰۰ متری به ارزش بیش از چند ده میلیارد تومان در منطقه آفریقا ( جردن ) تهران خبر داد .

گلخانه

به گزارش کسب و کار نیوز سردار علی ذوالقدری در این باره اظهار کرد: در پی طرح شکایت شهرداری منطقه ۳ تهران مبنی بر تصرف غیرقانونی زمین در منطقه آفریقا، پرونده‌ای در دادسرای ناحیه ۳۷ تهران تشکیل شد و جهت رسیدگی در اختیار پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و تحقیقات پلیسی را در این زمینه آغاز کردند که مشخص شد ۲۰سال گذشته گلخانه‌ای به صورت غیر قانونی در خیابان جردن تاسیس شده و در حال فعالیت است و در این مدت زمان با تصرف بخشی از بوستان اطرافش متراژ این گلخانه به حدود ۸۰۰۰متر افزایش داده شده و حتی قسمتی از معبر عمومی اطراف آن را نیز به محل گلخانه اضافه کرده‌اند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه در این زمینه هماهنگی با مقام قضایی انجام شد، گفت:‌ در نهایت با گرفتن حکم قضایی، ساخت و سازی که در این محل انجام گرفته بود تخریب شد و زمین آزاد شده در اختیار شهرداری منطقه سه قرار گرفت تا اقدامات لازم انجام شده و این محل به بوستان تبدیل شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کشف ۲۵۹ میلیون عدد انواع واحد ارز از دلالان

به گزارش کسب و کار نیوز، وی ادامه داد: در همین راستا نیز از از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.