صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / احتمال نشت فاضلاب در ۲ محله شهرری
احتمال نشت فاضلاب در ۲ محله شهرری

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران خبر داد

احتمال نشت فاضلاب در ۲ محله شهرری

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از بی‌توجهی شرکت آب و فاضلاب به استان تهران، از وضعیت نامناسب شبکه فاضلاب در دو محله‌ شهرری گلایه کرد.

خلیل آبادی عضو شورای شهر پنجم تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، حسن خلیل‌آبادی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با انتقاد از وضعیت نامناسب شبکه فاضلاب دو محله عباس‌آباد و بهشتی گفت: سه تا چهار سالی می‌شود که در شهرری شبکه فاضلاب در حال اجراست، اما به دلیل عدم شیب مناسب  دو محله عباس‌آباد و بهشتی متاسفانه هنوز این دو محله به تصفیه‌خانه وصل نشده‌اند.

وی با بیان این‌که به نظر می‌رسد به منظور رفع این مشکل ایجاد مخزن مورد تایید شرکت آب و فاضلاب برای پمپاژ ضروری است، اظهار کرد: در بازدیدها از هر دو محله متوجه شدیم که تاسیس سیستم پمپاژ، جانمایی و نقشه آن تهیه شده، اما هنوز اجرایی نشده است و متاسفانه مسئولان آب و فاضلاب هم پاسخ روشنی نمی‌دهند و موضوع را به یکدیگر ارجاع می‌دهند.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان این‌که تاخیر در اجرای این پروژه باعث بروز خساراتی از جمله فرونشست معابر و خانه‌ها و همچنین مشکلات زیست محیطی ناشی از نشت فاضلاب انباشت شده می‌شود، گفت: به شرکت آب و فاضلاب تهران تذکر می‌دهم که با توجه به اهمیت موضوع و برای پیشگیری از خسارات غیرقابل جبران،  به حال این دو محله فکری کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.