صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / یک کشته و دو مصدوم در تصادف جاده خاوران
یک کشته و دو مصدوم در تصادف جاده خاوران

یک کشته و دو مصدوم در تصادف جاده خاوران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادفی با یک کشته و دو مصدوم در مسیر شرق به غرب جاده خاوران خبر داد.

index.jpg

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره این حادثه گفت: ساعت ٢٢ و ١٧ دقیقه شنبه شب حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب جاده خاوران به سامانه ١٢۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که در پی آن ایستگاه شماره ۶۶ و ایستگاه نجات شماره ١۵ به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند، گفت: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو سواری ام‌وی‌ام ١١٠ و یک دستگاه خودرو پژو ۴٠۵ با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: دو نفر از سرنشینان که یک آقا و یک خانم میانسال بودند پس از وقوع تصادف از خودرو خارج شده و یک خانم میانسال نیز در خودرو ام‌وی‌ام محبوس شده بود؛ بنابراین آتش‌نشانان پس از انجام ایمن‌سازی‌های لازم، عملیات رهاسازی این فرد را آغاز و او را از داخل خودرو خارج کردند.

ملکی با بیان اینکه با حضور عوامل اورژانس در محل تصادف مصدومان به این افراد تحویل داده شدند، گفت: پس انجام بررسی‌های لازم مشخص شد متأسفانه خانمی که قبل از رسیدن نیروها از خودرو خارج شده و به حاشیه مسیر منتقل شده بود بر اثر جراحات وارده شده جان خود را از دست داده است اما دیگر مصدومان این حادثه برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در پایان با اشاره به حضور عوامل پلیس راهور در محل حادثه گفت: ترافیک سنگینی که به علت وقوع این حادثه ایجاد شده بود با حضور عوامل پلیس مدیریت شد و محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

به گفته ملکی، این عملیات ساعت ٢٣ و ٢٧ دقیقه به پایان رسید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلیس فتا هشدار داد/کلاهبرداری در پوشش پرداخت آنلاین وجه خرید به حساب فروشندگان

به گزارش کسب و کار نیوز، سرهنگ رامین پاشایی در تشریح این خبر، اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.