صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / داوری: برای حضور بانوان در لیگ ملتهای جهان مسئولان باید تدبیر کنند

داوری: برای حضور بانوان در لیگ ملتهای جهان مسئولان باید تدبیر کنند

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: باید مسئولان استان اردبیل به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا ایرادات و نواقصات مسابقات گذشته برطرف شود تا تیم‌های حاضر گلایه‌ای از بابت اسکان و برگزاری مسابقات نداشته باشند.

افشین داوری

به گزارش کسب و کار نیوز، منطقه اردبیل، داوری در جلسه شورای عالی ورزش استان اردبیل اظهار کرد: هفته گذشته در لوزان سوئیس روی میزبانی دو شهر ایران ارومیه و اردبیل از مسابقات والیبال ملت‌های جهان صحبت‌های مفصلی شد که امیدواریم در این شهر با توجه به تجربیات گذشته میزبانی بهتر و کم نقصی را شاهد باشیم.

وی به حضور سه کشور مطرح والیبال جهان فرانسه، استرالیا و پرتغال در این دوره از مسابقات به همراه تیم ملی جوانان کشورمان اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم با نظر مساعد شورای تأمین و امنیت ملی، بانوان امکان حضور در سالن ورزشی را داشته باشند که در این زمینه به تدبیر مسئولان محلی و منطقه‌ای نیز نیاز داریم.

سرپرست فدراسیون والیبال افزود: باید در اسکان و پذیرایی از این میهمانان و همچنین پیش‌بینی هتل مناسب اقداماتی انجام شود هر چند که ما در اردبیل به دلیل نبود هتل مناسب با مشکلی جدی روبرو هستیم.

داوری به برخی تجربیات تلخ در گذشته در ورود تیم‌ها و عدم اسکورت آنها اشاره و بیان کرد: اکثر تیم‌ها در ورود به سالن برگزاری مسابقه و همچنین طی مسیر از هتل به سمت ورزشگاه با مشکل تردد و هجوم هواداران روبرو بودند که امیدواریم این مشکل اساسی هم در ارومیه و هم در اردبیل با برنامه‌ریزی درست برطرف شود.

وی تأمین اینترنت پرسرعت را در محل برگزاری مسابقه برای انتقال سریع اخبار و رویدادها ضروری اعلام کرد و گفت: امیدواریم در کنار کسب نتایج خوب در این مسابقات در برابر رقبای جدی والیبال بتوانیم در میزبانی نیز سربلند از این رویداد خارج شویم.

سرپرست فدراسیون والیبال ادامه داد: در کمتر از ۶۰ روز که به آغاز این مسابقات باقی است امیدواریم این رویداد که یکی از اصلی‌ترین رویدادهای فدراسیون جهانی والیبال است در سطح بسیار مطلوب در دور شهر ارومیه و اردبیل برگزار شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.