صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / بهنام‌فر: اوضاع ناامید کننده است!/ با ادامه این وضع قطعا استعفا می‌هم
بهنام‌فر: اوضاع ناامید کننده است!/ با ادامه این وضع قطعا استعفا می‌هم

بهنام‌فر: اوضاع ناامید کننده است!/ با ادامه این وضع قطعا استعفا می‌هم

سرمربی تیم‌های ملی کاراته جوانان و امید ایران با بیان اینکه وضعیت تیم ملی در آستانه اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص نیست، گفت: در صورتی که این بی‌توجهی‌ها ادامه داشته باشد قطعا از تیم ملی کنار می‌روم.

مهران بهنام‌فر

مهران بهنام‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هنوز وضعیت تیم‌های ملی کاراته جوانان و امید ایران به رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص نیست، اظهارکرد: به جای اینکه تمام تمرکزم را معطوف امور فنی کنم مجبورم خودم برای اعزام تیم پیگیری داشته باشم. امروز (شنبه) هم به فدراسیون رفتم اما مسئولان فدراسیون اعلام کردند شورای برون‌مرزی هنوز با اعزام تیم موافقت نکرده است. این در حالی است که از ابتدای سال تیم‌های جودو و کشتی با مجوز شورای برون مرزی به مسابقات مختلف اعزام شده‌اند با این شرایط دلیلی برای مخالف با اعزام کاراته وجود ندارد.

وی ادامه داد: امیدوارم مسئولان این را درک کنند که این بچه‌ها ماه‌هاست از درس و زندگی‌شان زده‌اند و حتی تعطیلات عید هم در اردو بودند تا برای کشور افتخارآفرینی کنند. خودم کارمند دولت هستم و هزار جور مشغله و کار دارم اما همه گونه پای کار بودم تا باز هم برای کشور افتخارآفرینی کنیم اما وقتی بی‌توجهی‌ها را می‌بینیم انگیزه‌مان را از دست می‌دهیم.

سرمربی تیم‌های ملی کاراته جوانان و امید ایران افزود: در سال‌های اخیر به قهرمانی آسیایی و جهانی و المپیک جوانان رسیدیم و رویدادی نبود که حتی در آن نایب قهرمان شویم. هدف‌مان تکرار عنوان قهرمانی در مالزی است اما امیدوارم مسئولان به این تیم حداقل توجه را داشته باشند.

وی افزود: وضعیت خیلی نگران کننده است. دلیل اینکه هنوز وضعیت اعزام تیم به آسیایی آن هم در کشور مالزی که نیاز به ویزا ندارد برایمان روشن نیست. وظیفه من تمرین دادن است نه اینکه دنبال اعزام تیم و مذاکره با مسئولان باشم. از این وضعیت به هم ریخته‌ام و تمرکزم را از دست داده‌ام.

بهنام‌فر خاطرنشان کرد: مسئولان حتی نمی‌توانند یک روز کاری خود را با این بچه‌ها تحمل کنند. من همه گونه پای تیم ایستادم و امیدوارم مجبورم نکنند که از تیم ملی کناره‌گیری کنم واکنش نشان بدهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کناره‌گیری‌اش از تیم ملی در صورت ادامه این وضعیت جدی است یا خیر؟ گفت: صد درصد جدی است. مگر چقدر توان داریم تا این بی توجهی‌ها را تحمل کنیم؟ در این ۳ سال افتخارات زیادی را کسب کردیم اما یک ریال هم پاداش نگرفتیم و توجهی به ما نشد. حتی از جیبم نیز برای تیم هزینه کردم تا بچه‌ها روحیه بگیرند و افتخارآفرینی کنند.

بهنام‌فر تصریح کرد: من اصلاً دوست نداشتم باز هم مربیگری تیم ملی را قبول کنم اما من را قانع کردند و گفتند حمایت می‌کنیم تا راضی به بازگشت شدم. امیدوارم رئیس جدید فدراسیون، دبیر فدراسیون و مسئولان وزارت ورزش در این یک هفته تا زمان اعزام حمایت کنند تا اعزام شویم و زحمات بچه‌ها هدر نرود.

سرمربی تیم ملی کاراته جوانان و امید ایران افزود: این وضعیت واقعاً ناامید کننده است و امیدوارم همه چیز حل و فصل شود. در این چند ماه کوچک‌ترین بار مالی برای فدراسیون نداشتیم و همه گونه مراعات فدراسیون و وضعیت مالی را کردیم. اما این اولین اعزام رئیس جدید فدراسیون است و لازم بود تمهیدات لازم برای اعزام نفرات تیم ملی به قهرمانی آسیا اندیشیده شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.