سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / برگزاری همایش تجلیل از اصحاب فرهنگ وهنر در زاهدان

مديركل فرهنگ وارشاد اسلامي سيستان وبلوچستان خبر داد

برگزاری همایش تجلیل از اصحاب فرهنگ وهنر در زاهدان

زاهدان_همايش تجليل از اصحاب فرهنگ وهنرهم زمان با هفته فرهنگ وهنر انقلاب اسلامي در زاهدان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار کسب و کار نیوز ، حسین مسگرانی در این آیین گفت:همایش تجلیل از اصحاب فرهنگ وهنر بهانه ای بود تا تلاش های یک ساله که همراه با موفقیت هایی در سال گذشته بوده است راقدر بدانیم.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان تصریح نمود :سلامت و توسعه فرهنگی و هنری هرجامعه مرهون تلاشهای شبانه روزی تمامی اصحاب فرهنگ وهنر ورسانه است که نقش مهمی در توسعه جامعه دارند.
وی افزود:درسال گذشته جشنواره وهمایش های مهمی چون جشنواره موسیقی کمالان ،جشنواره ذکروذاکرین،جشنواره مطبوعات محلی،جشنواره شعر وسایر جشنواره لباس اقوام وچند جشنواره مهم دیگر را در سطح استان برگزارکردیم.
مسگرانی ادامه داد:وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی دو سفر به استان داشته است که در این دو سفر اتفاق های خوبی درحمایت های برنامه های فرهنگی وهنری رخ داد.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان خاطر نشان کرد:تلاش می شود که بتوانیم با حمایت های جدی شاهد موفقیت های اصحاب فرهنگ وهنرورسانه باشیم.
در پایان این مراسم ضمن رونمایی از آلبوم موسیقی چتر به خوانندگی علیرضا وحمیدرضا کاظم نژادی رونمایی واز تعدادی از جانبازان وایثارگران ،مسئولین انجمن های فرهنگی هنری واصحاب فرهنگ وهنر ورسانه با اهدای لوح تقدیر و هدیه،تجلیل به عمل آمد.

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.