صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / افزایش ۳۰ درصدی استفاده مشتریان بانک شهر از نرم افزار «همراه شهر»
افزایش ۳۰ درصدی استفاده مشتریان بانک شهر از نرم افزار «همراه شهر»

روابط عمومی بانک شهر خبر داد

افزایش ۳۰ درصدی استفاده مشتریان بانک شهر از نرم افزار «همراه شهر»

مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به افزایش 30 درصدی استفاده مشتریان بانک شهر از نرم افزار " همراه شهر" این بانک ، از راه اندازی قابلیت استفاده از اثر انگشت در این نرم افزار خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، میثم نمازی با بیان اینکه خدمات به روز و منحصر به فرد نرم افزار”همراه شهر” موجب محبوبیت آن در شبکه بانکی کشور شده است، گفت: تعیین هویت از طریق اثر انگشت یکی از دقیق‌ترین روش‌های شناسایی افراد است، از این رو بانک شهر به عنوان بانکی پیشرو در توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، این قابلیت را برای ورود به سامانه همراه شهر، طراحی و اجرایی کرد.
نمازی با اشاره به اینکه ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات الکترونیکی همواره در صدر اهداف بانک شهر قرار دارد،تصریح کرد: دسترسی به “همراه شهر” از طریق سایت بانک شهر به نشانی ‏Http://Shahr-Bank.ir و همچنین نرم افزار های کافه بازار و Google Play قابل دسترسی است.
وی با بیان اینکه با استفاده از “همراه شهر” خدمات متنوع بانکی را می‌توان در کوتاه‌ترین زمان و در هر ساعت از شبانه روز در دسترس داشت،افزود: هم اکنون این نرم افزار محبوبیت بالایی میان کاربران دارد.
مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر خاطر نشان کرد: باید اعلام کنم در روزهایی که بسیاری از نرم افزارهای داخلی بواسطه محدودیتی که شرکت اپل ایجاد کرده بود با مشکل خدمات دهی به شهروندان رو به رو بودند ؛ با تلاش کارکنان بانک شهر نرم افزار “همراه شهر” به خوبی به مشتریان خدمات رسانی کرد.
نمازی در ادامه اظهار کرد: در راستای عمل به شعار “نوآوری در خدمت” که همواره سرلوحه خدمات ارایه شده از سوی بانک شهر بوده ؛ توسعه سرویس‌های سامانه همراه شهر ادامه خواهد داشت

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.