صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / گل محمدی: یک فینال منتظر ماست/ کارهای عجیب و غریب دردی از مردم دوا نمی‌کند
گل محمدی: یک فینال منتظر ماست/ کارهای عجیب و غریب دردی از مردم دوا نمی‌کند

گل محمدی: یک فینال منتظر ماست/ کارهای عجیب و غریب دردی از مردم دوا نمی‌کند

سرمربی پدیده می گوید سه امتیاز بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پدیده

به گزارش کسب و کار نیوز، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: در روزهای سختی که مردم با مشکلات اقتصادی و زیست محیطی مواجه شده اند، صحبت کردن درباره فوتبال دشوار است. قبل از هر چیزی، باید از حمایت و کمک مردم به سیل زدگان تشکر کنم. جا دارد همه مسئولان توجه و اراده بیشتری برای کمک به سیل زدگان داشته باشند. دعا کردن و کارهای عجیب و غریب فکر نمی‌کنم دردی از مردم دوا کند. باید دست به کار شویم و آستین بالا بزنیم و همه کمک عملی داشته باشیم. ان شاء الله این اتفاق بیافتد و با هم دیگر از این گرفتاری‌ها خارج شویم.

وی درباره بازی تیمش نیز گفت: در شش بازی آینده با شش فینال مواجه هستیم. اولین فینال فردا برگزار می‌شود. با تیمی جنگنده بازی داریم. این تیم کیفیت خوبی دارد. کیفیت نفت مسجد سلیمان بیشتر از امتیازاتش است. بازیکنان خطرناکی در خط حمله نفت مسجد سلیمان حضور دارند. امیدوارم سه امتیاز بازی فردا را به دست بیاوریم. باید تلاش مضاعفی داشته باشیم که این اتفاق رقم بخورد.

سرمربی پدیده مشهد ادامه داد: ان شاء الله با حمایت هواداران که انگیزه بزرگ ما هستند، سه امتیاز را کسب کنیم و جایگاه مان را نسبت به گذشته بهتر کنیم. این سه امتیاز اهمیت زیادی دارد و باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

گل محمدی یادآور شد: سه امتیاز این دیدار ما را یک رده در جدول رده بندی بالاتر می برد و به سهمیه آسیا می رسیم. فکر می کنم دو بازی رودرروی ما با رقبا بسیار تاثیرگذار است.

او درباره استفاده از کارلوس آلبرتو چوچو، بازیکن جدید این تیم گفت: او دو سه جلسه ما بوده و برای قرار گرفتن در شرایط بازی باید منتظر باشیم و کیفت فنی و قابلیت های او را بشناسیم تا در ادامه وارد تیم شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.