صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / پاکستان رسانه‌ها و دیپلمات‌های خارجی را به بازدید از محل ادعایی بمباران شده توسط هند برد

پاکستان رسانه‌ها و دیپلمات‌های خارجی را به بازدید از محل ادعایی بمباران شده توسط هند برد

ارتش پاکستان اعلام کرد که این کشور گروهی از اصحاب رسانه‌های خارجی و دیپلمات‌های کشورهای مختلف را بازدید از منطقه‌ای برد که نیروی هوایی هند مدعی شده ۲۶ فوریه گذشته آن جا را بمباران کرده تا نشان دهد برخلاف اظهارات دهلی نو هیچ زیرساختی مورد هدف قرار نگرفته است.

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری فرانسه، سخنگوی ارتش پاکستان ژنرال آصف غفور در عکسی که در صفحه تویئتر خود از حضور بازدیدکنندگان منتشر کرد نوشت: این بازدیدکنندگان که اکثر آنها در هند ساکن هستند توانستند واقعیت‌های منطقه را مشاهده کنند.

این بازدید ساعاتی قبل از برگزاری انتخابات پارلمانی هند که در آن نخست وزیر این کشور نارندا مودی درباره موفقیت بمباران‌های اخیر پاکستان در کمپین خود استفاده کرده، برگزار شد.

مقامات هند گفته‌اند که حدود ۲۵۰ “تروریست” در این بمباران‌ها کشته شدند. ۲۶ فوریه گذشته دهلی نو تأیید کرد که منطقه بالاکت که بزرگترین کمپ آموزشی گروه “جیش محمد” را بمباران کرده است.

اسلام آباد با تکذیب این خبر اعلام کرد که فقط درختهای آن منطقه مورد اصابت قرار گرفته‌اند و هیچ مجروح یا کشته شده‌ای وجود ندارد.

مالک امین اسلام، وزیر تغییرات آب و هوای پاکستان، هند را تهدید کرده بود که برای تروریسم محیط زیستی در نهادهای بین‌المللی همچون سازمان ملل مورد پیگیرد قرار خواهد داد.

خبرنگار خبرگزاری فرانسه که در این بازدید حضور داشته گفت که یک چاله عمیق حدود ۲ متری و چندین درخت قطع شده را مشاهده کرده‌اند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.