صفحه اصلی / استان ها / بوشهر / نخستین کارگروه آلایندگی زیست محیطی عسلویه تشکیل می‌شود
نخستین کارگروه آلایندگی زیست محیطی عسلویه تشکیل می‌شود

نخستین کارگروه آلایندگی زیست محیطی عسلویه تشکیل می‌شود

‌استاندار بوشهر در نشست شورای اداری استان بوشهر گفت: با توجه به مطالبه جدی مردم و تاکید رئیس جمهور، نخستین کارگروه آلایندگی زیست محیطی عسلویه تشکیل می‌شود.

جلسه

‌به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالکریم گراوند ضمن قدردانی از همدلی مسئولان بخش‌های مختلف اظهار کرد: سال گذشته مسئولان استان بوشهر تمام توان و ظرفیت خود را برای تحقق برنامه‌های تدوین شده به کار گرفتند که جای قدردانی دارد.

وی با گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای بیان کرد: روز گذشته با حضور رئیس جمهور از ۱۱۴ پروژه در علوم فناوری هسته‌ای بهره‌برداری شد که این مایه افتخار و اقتدار ایران اسلامی است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه پروژه‌های فناوری هسته‌ای نقش تاثیرگذاری در روند توسعه کشور دارد تصریح کرد: هر روز بر توان علمی دانشمندان هسته‌ای ایران اسلامی افزوده می‌شود و ما شاهد تکمیل پروژه‌های گوناگون در علوم دارویی، حوزه پزشکی و بخش‌های دیگر هستیم. 

سران آمریکا به قوانین و مقررات بین‌المللی پشت پا زدند

گراوند با تبریک سالروز میلاد امام حسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار افزود: سران آمریکا با قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی به قوانین و مقررات بین‌المللی پشت پا زدند و در نتیجه‌ با مخالفت و واکنش کشورهای مختلف مواجه شد.

وی با بیان اینکه آمریکا ۴۰ سال است که با جمهوری اسلامی ایران مشکل دارد، گفت: قرار دادن سپاه در گروه و لیست تروریستی‌ به عنوان روز سیاه آمریکا محسوب می‌شود.

سپاه پاسداران پرچم‌دار مبارزه با تروریست است 

استاندار بوشهر با بیان اینکه سلسله جنگ‌های روانی آمریکا علیه نظام اسلامی ایران پس از تشکیل دولت جدید در آمریکا آغاز شد، افزود: ترامپ ژست‌های تبلیغاتی و جنگ‌های روانی متفاوتی علیه نظام اسلامی به کار گرفته است که آخرین اعمال آن قرار دادن سپاه در لیست تروریست‌ها بوده است.  

عبدالکریم گراوند تصریح کرد: سپاه پاسداران پرچم‌دار مبارزه با تروریست است چرا که اگر سپاه پاسداران با گروه‌های تروریستی در منطقه مقابله نمی‌کرد اکنون تروریست‌ها از جمله داعش حکمران منطقه بودند.

وی نقش با تاکید بر اهمیت سپاه پاسداران در تامین امنیت، بیان کرد: سپاه یک نهاد قانونی، حافظ و پاسدار کشور در ابعاد گوناگون است که تضعیف سپاه پاسداران از اهداف مهم دشمنان انقلاب به ویژه آمریکا است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در پی اعمال وقیحانه آمریکا علیه سپاه، انسجام ملی در پشتیبانی از سپاه تقویت شد که نشان از جایگاه این نهاد مردمی در جامعه دارد. 

گراوند با اشاره به نقش مهم سپاه در رسیدگی به مشکلات کشور عنوان کرد: در پی جاری شدن سیل، سپاه پاسداران با همکاری نیروهای مسلح در مناطق سیل‌زده حضور یافته و به مردم آسیب‌دیده خدمات رسانی کردند و اکنون نیز این کمک ها و فعالیت‌ها ادامه دارد. 

دستگاه‌ها در راستای تحقق شعار رونق تولید با تمام توان وارد میدان شوند

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها در راستای تحقق رونق تولید افزود: دستگاه‌ها در راستای تحقق شعار رونق تولید با تمام توان و به صورت جهادی وارد میدان شوند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر ظرفیت فوق‌العاده‌ای در عرصه اقتصاد و تولید دارد، تاکید کرد: این استان در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و خدمات از ظرفیت بالایی برخوردار است که توجه به رونق تولید در این عرصه‌ها در اولویت قرار دارد.

گراوند هنر را یکی از ابزارهای رونق تولید دانست و تاکید کرد: در رونق تولید باید از ابزار هنری نیز در عرصه‌های مختلف استفاده شود.

استان بوشهر در حوزه رونق تولید ۱۰ پله صعود کرده است

وی با اشاره به ارتقاء جایگاه اقتصادی استان بوشهر خاطرنشان کرد: استان بوشهر از سال ۱۳۹۵ تاکنون در حوزه رونق تولید ۱۰ پله صعود کرده و از جایگاه ۲۸ به ۱۸ ارتقاء یافته است.

رییس شورای اداری استان بوشهر با تاکید بر همکاری همگان برای رونق تولید در عرصه‌های مختلف گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، بنگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها باید راهکارهای لازم در عرصه رونق تولید را ارائه و در عرصه مشکلات، گره گشایی کنند.

عبدالکریم گراوند با بیان اینکه مردم استان بوشهر در همه عرصه‌ها حضور فعال دارند تصریح کرد: مردم در سخت‌ترین شرایط نظام اسلامی را تنها نگذاشته‌اند و در بارندگی و سیل اخیر نیز همکاری ها و امدادرسانی مردم را شاهد بودیم.

نخستین کارگروه آلایندگی زیست محیطی تشکیل می‌شود

وی با تاکید بر اینکه باید قدردان مردم باشیم گفت: مردم شایسته‌ بهترین‌ها هستند و در زمینه جلب رضایت مردم نباید از هیچ کوششی فروگذار شود.

استاندار بوشهر به سفر استانی رئیس جمهور در اواخر سال گذشته پرداخت و افزود: در این سفر بیش از ۱۶۶۹ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌ها اختصاص یافت.

گراوند از تشکیل کارگروه آلایندگی زیست محیطی عسلویه خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه مطالبه جدی مردم ساماندهی به وضعیت محیط زیست پارس جنوبی بود رئیس جمهور در سفر استانی خود بر تشکیل کارگروه آلایندگی زیست محیطی تاکید کردند که نخستین کارگروه آن فردا تشکیل می‌شود. 

ارزاق موردنیاز مردم برای ماه رمضان تدارک دیده شود

وی با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان گفت: از هم اکنون ارزاق موردنیاز و مایحتاج عمومی مردم برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده شود. 

استاندار بوشهر با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب تصریح کرد: استفاده از سیستم‌های کاهنده مصرف آب در دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار بگیرد. 

گراوند با بیان اینکه ۱۰ هزار متر مکعب آب به ظرفیت تولید آب شیرین‌کن بوشهر افزوده می‌شود گفت: چند استان به عنوان استان های معین در نوسازی شبکه آبرسانی استان بوشهر تعیین شده اند که بیش از ۳۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه آبرسانی هزینه خواهند کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, عبدالله کردگار صبح امروز در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.