صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سولسشایر: بد شانس بودیم
سولسشایر: بد شانس بودیم

سولسشایر: بد شانس بودیم

سرمربی منچستر یونایتد بر این باور است که تیمش در دیدار رفت برابر بارسلونا بد شانس بود. او امیدوار به کسب نتیجه بهتر در نوکمپ است.

سولسشایر

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از دیلی میل، منچستر یونایتد در دیدار رفت برابر بارسلونا که در اولدترافورد برگزار شد با یک گل تن به شکست داد.

اوله‌گنار سولسشایر، سرمربی شیاطین سرخ در نشست خبری بعد از بازی گفت: این دیدار هم نکات منفی و هم نکات مثبت داشت. بازی را بد آغاز کردیم و در چند دقیقه آغازین مضطرب و پر نوسان ظاهر شدیم. بعد از گلی که بارسلونا به ثمر رساند به خود آمدیم و عملکرد بهتری داشتیم. در بسیاری از دقایق بازی منچستر یونایتد واقعی را به نمایش گذاشتیم. هواداران به خوبی از تیم حمایت کردند.

او ادامه داد: بازی را خوب آغاز نکردیم اما رفته رفته بهتر شدیم. مسی و سوارس فعالیت زیادی از خود نشان دادند اما روی گل خوش شانس بودند. آن چه را که لازم بود برابر مسی انجام دادیم. می‌توانستیم نتیجه دیگری را رقم بزنیم. خوش شانس نبودیم. نتوانستیم شوتی را راهی دروازه کنیم و این ضعف بزرگی است. برابر تیم بسیار بزرگی بازی کردیم.

سولسشایر افزود: نتیجه‌ای که در دیدار برگشت برابر پاری سن ژرمن به دست آوردیم ما را امیدوار به بازی برگشت برابر بارسلونا می‌کند. این توانایی را داریم که هر نتیجه را رقم بزنیم. چالش بزرگی پیش رو داریم اما امید خود را از دست نمی‌دهیم.

او در پایان گفت: نمی‌توانم لوکاکو را به خاطر گل نزدن در این دیدار سرزنش کنم. اگر قرار باشد کسی را سرزنش کنم آن همه بازیکنان است نه یک بازیکن. فرصت‌های زیادی را خلق نکردیم. امیدوارم که در دیدار برگشت بهتر ظاهر بشویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.