صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / راه‌اندازی مدارس در پلدختر و معمولان طی چند روز آینده
راه‌اندازی مدارس در پلدختر و معمولان طی چند روز آینده

وزیر آموزش و پرورش خبر داد

راه‌اندازی مدارس در پلدختر و معمولان طی چند روز آینده

وزیر آموزش و پرورش گفت: ظرف چند روز آینده مدارس در دو شهرستان سیل زده پلدختر و معمولان راه‌اندازی خواهند شد.

چهاردهمین روز سیل استان گلستان ـ کل‌آباد آق‌قلا

به گزارش کسب و کار نیوز، بطحایی در مراسم آغاز نمادین فوق برنامه پرورشی که در محله مدرسه امام حسین شهرستان پلدختر برگزار شد، گفت: برای جبران فعالیت‌های آموزشی دانش آموزان به سرعت اردوهای آموزشی را راه‌اندازی کردیم و اجازه ندهیم دانش آموزان این دو شهرستان سیل زده در رقابت کنکور از مابقی دانش آموزان سراسر کشور عقب بمانند

وی با بیان این که اصرار داریم مدارس هرچه سریع‌تر در دو شهرستان سیل زده راه اندازی شوند، اظهار کرد: راه افتادن مدرسه یعنی ایجاد امید، و همه تلاش‌مان این است که ظرف چند روز آینده در شهرستان پلدختر و معمولان مدارس را راه‌اندازی کنیم. البته در کنار این اقدامات برگزاری برنامه‌های فرهنگی را نیز خواهیم داشت.

وی از اعزام مشاورین به این مناطق سیل زده خبر داد و افزود: باید تلاش کنیم سرزندگی و شادابی را در این مناطق دوباره ایجاد کنیم تا رشد فکری دانش آموزان ارتقا یابد.

وی گفت: با همکاری کانون پرورشی کودکان آموزش و پرورش، اداره کل ارشاد و سازمان میراث فرهنگی برنامه‌های مشترکی پیش بینی کردیم تا بتوانیم آنها را به سرعت عملیاتی کنیم.

وزیر آموزش تاکید کرد: دانش آموزان این منطقه نباید نگران باشند و افرادی را ویژه به کار خواهیم گرفت که به طور مستمر در مناطق سیل زده حضور داشته باشند.

در ادامه این مراسم رضا زینی مقدم – مدیر کل آموزش پرورش لرستان اظهار کرد: متأسفانه بیش از ۸۵ مدرسه استان دچار سیل شدند و برای این که بتوانیم مدارس را ظرف هفته آینده راه‌اندازی کنیم، مدارس را به صورت شیفتی لحاظ کردیم.

وی گفت: در حال حاضر مدارس در اختیار نیروهای امدادی و خدمت رسان هستند که با برنامه ریزی استان قرار است تخلیه کنند تا بتواند فعالیت آموزشی خود را آغاز کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.