صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / دیدار رئیس پلیس بین‌الملل ناجا با رئیس سازمان اینترپل/ گسترش تعاملات پلیسی بین‌المللی
دیدار رئیس پلیس بین‌الملل ناجا با رئیس سازمان اینترپل/ گسترش تعاملات پلیسی بین‌المللی

دیدار رئیس پلیس بین‌الملل ناجا با رئیس سازمان اینترپل/ گسترش تعاملات پلیسی بین‌المللی

در حاشیه اجلاس روسای کشورهای عضو سازمان اینترپل، رئیس پلیس بین‌الملل ناجا با "کیم جونگ یانگ" رئیس سازمان اینترپل دیدار و گفت وگو کرد.

پلیس

به گزارش کسب و کار نیوز و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، پانزدهمین نشست روسای دفاتر ملی مرکزی اینترپل با حضور ۳۱۵ نفر از مقامات ارشد پلیس ۱۵۰ کشور از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ فروردین در فرانسه در حال برگزاری است و نمایندگان اعزامی در خصوص توسعه استراتژی‌های جمعی بحث و گفت‌وگو می‌کنند تا مطمئن شوند بستر مناسبی میان سازمان اینترپل، پلیس و خط مقدم جرم وجود دارد.

سردار هادی شیرزاد – رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس روسای کشورهای عضو سازمان اینترپل با کیم جونگ یانگ – رئیس سازمان اینترپل دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار بر تقویت همکاری‌های بین المللی در حوزه ماموریت‌های پلیسی و نقش پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ثبات منطقه و پیشرفت‌های این پلیس بحث و مذاکره شد.

در این کنفرانس سه روزه، نمایندگان اعزامی در خصوص نوآوری‌هایی که هدف آنها حمایت از مدرنیزه کردن دفاتر ملی مرکزی مستقر در تمام مناطق است با محوریت ارتقاء امور عملیاتی و تحقیقاتی ویژه و افزایش سطح کاربرد پایگاه‌های اطلاعاتی برای توسعه شبکه ارتباطاتی اینترپل و ادارات ملی پلیس و بخش کنترل مرزی با یکدیگر بحث و گفت‌وگو می‌کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کشف ۲۵۹ میلیون عدد انواع واحد ارز از دلالان

به گزارش کسب و کار نیوز، وی ادامه داد: در همین راستا نیز از از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.