صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / برگزاری جلسه قرارگاه جهادی در استان لرستان
برگزاری جلسه قرارگاه جهادی در استان لرستان

با حضور مسئولان دانشگاه آزاد انجام شد

برگزاری جلسه قرارگاه جهادی در استان لرستان

جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در استان لرستان با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

قرار‌گاه جهادی دانشگاه آزاد

به گزارش کسب و کار نیوز، جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در استان لرستان صبح امروز (پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین) به ریاست محمدمهدی طهرانچی، رئیس این دانشگاه و به منظور بررسی آخرین وضعیت کمک‌رسانی نیروهای جهادی این دانشگاه به مردم سیل‌زده پلدختر برگزار شد.

طهرانچی در این جلسه با اشاره به آسیب‌های ناشی از سیل پلدختر، بر تسریع امدادرسانی دانشگاه آزاد و حضور فعال‌تر نیروهای جهادی این دانشگاه در مناطق سیل‌زده به ویژه شهر پلدختر تأکید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه حجم رسوبات بر جای مانده ناشی از وقوع سیل در پلدختر بین ۷۰ سانتیمتر تا یک متر ارتفاع دارد، اظهار کرد: باید بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، حداقل ۵۰۰ نفر از نیروهای جهادی دانشگاه آزاد اسلامی طی یک ماه عملیات لایروبی را در این مناطق انجام دهند.

وی تأکید کرد: حضور هر فرد جهادی در مناطق سیل‌زده نباید بیش از پنج روز به طول انجامد تا امکان حضور تمامی اقشار دانشگاه آزاد اسلامی فراهم باشد.

طهرانچی ادامه داد: دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی باید درک درستی از حوادث طبیعی چون سیل و آثار پس از آن داشته باشند، بنابراین اعزام نیروهای جهادی به مناطق سیل‌زده باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا نیروهای داوطلب از واحدهای سراسر کشور امکان حضور و کمک‌رسانی داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده، بازسازی شهر پلدختر و رفع مسائل بحرانی آن زمان‌بر است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در این مدت مردم آسیب‌دیده پلدختر و دیگر مناطق سیل‌زده را تنها نخواهد گذاشت.

در این جلسه رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های لرستان، همدان، مرکزی، قزوین، زنجان و رؤسای واحدهای نجف‌آباد و بروجرد نیز حضور داشتند.

دکتر طهماسب کاظمی (رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان‌ها)، دکتر مردانی (مشاور رئیس و سرپرست دفتر انتصابات)، دکتر سیدمحمود هاشمی (رئیس بسیج اساتید)، دکتر حسین نصیرزاده (رئیس مرکز مقاومت بسیج کارکنان)، دکتر محمد قربانی گلشن‌آبادی (مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی)، وحید شورابی (دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشجویی) از جمله مسئولان حاضر در این جلسه بودند.

در پایان این جلسه، نیروهای جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب پنج تیم، به سرپرستی رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های لرستان، همدان، زنجان، مرکزی و قزوین به منظور انجام امور محوله، به بخش‌های مختلف شهر پلدختر اعزام شدند.

طهرانچی پس از برگزاری جلسه قرارگاه جهادی و اعزام گروه‌های خدمت رسان به بخش‌های آسیب‌دیده شهر، در منطقه جنوب غرب شهر پلدختر حضور یافت و در طول مسیر بازدید از روند کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده پلدختر، با نیروهای جهادی حاضر در منطقه به گفت‌وگو پرداخت و از اقدام جهادی و انقلابی جوانان در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان قدردانی کرد.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شب گذشته برای دومین بار طی هفته اخیر برای بررسی نحوه خدمت‌رسانی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی به شهر پلدختر، در این شهر سیل‌زده حضور یافت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.