صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / امنیت، یک تولید اجتماعی است
امنیت، یک تولید اجتماعی است

رییس پلیس پایتخت:

امنیت، یک تولید اجتماعی است

رئیس پلیس پایتخت در جمع اعضای مجمع خیرین امنیت‌ساز با اشاره به اهمیت وجود امنیت در کشور و نحوه ایجاد آن، گفت: امنیت یک تولید اجتماعی است که قشرها و افراد مختلف در آن دخیل هستند.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ رییس پلیس تهران

به گزارش کسب و کار نیوز و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در دیداری که با اعضای مجمع خیرین امنیت ساز داشت، با اشاره به اهمیت ایجاد امنیت در بخش های مختلف شهر تهران و همچنین در شهرهای دیگر، گفت: باور ما این است که هر لحظه که ما به مردم خدمت می کنیم، خواه این خدمت رسانی فکری باشد و خواه عملی، عبادت است.

وی، با تاکید بر اینکه گره گشایی از مشکلات مردم و شهروندان نیز عبادت است، بیان داشت: دشمن، امنیت، وحدت و اقتصاد کشور را نشانه گرفته و اگر به این سه مقوله توجه نکنیم و برنامه‌ای برای پیشرفت آن ها نداشته باشیم، دچار چالش خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای خدشه دار کردن امنیت ما، توطئه های زیادی دارد و به قول معروف شمشیر را از رو بسته، افزود: تمام توطئه های دشمنان تاکنون نقش بر آب شده که این به مدد جانفشانی ها و تلاش شبانه روزی فرزندان این آب و خاک است.

رئیس پلیس پایتخت، با اشاره به حوادث اخیر در شهرستان های مختلف کشور و نیاز به امداد رسانی از سوی مردم و مسئولان، بیان داشت: باید با تمام وجود و عشق خدمتگزار مردم باشیم.

رحیمی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اظهار داشت: رکن رکین برقراری نظم و امنیت در داخل کشور از نقطه صفر مرزی تا قلب شهرها، پلیس است و اگر این امنیت در داخل برقرار نباشد، در دنیا حرفی برای گفتن نداریم.

وی بر اهمیت وجود امنیت در داخل کشور تاکید کرد و گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف جهانی مقتدرانه حرفی برای گفتن دارد به مدد و یاری امنیت داخلی کشور است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اقدامات شایسته در برقراری نظم و امنیت شهروندان طی ایام نوروز ۹۸، گفت: تلاش می‌کنیم امنیت به ایده‌آل‌ترین شکل و بهترین طریق ممکن در شهر تهران برقرار شود.

رحیمی، امنیت را یک تولید اجتماعی دانست و افزود: پلیس مسئول ارتقاء و گسترش امنیت در جامعه است، اما برای ایجاد این امنیت، همه ارگان‌ها و نهادهای جامعه مسئولیت دارند.

رئیس پلیس پایتخت در پایان با تاکید بر اهمیت استفاده از تفکر و اندیشه نوین به ویژه اندیشه جوانان به عنوان پتانسیل اصلی ارتقاء امنیت، گفت: در این راستا می‌توان از همیاری و هم اندیشی مجمع خیرین امنیت ساز در کنار گروه مشاوران جوان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، بهره جست تا امنیتی پایدار و با ثبات داشته باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش ۹.۵ درصدی سرقت در تهران/ ورود ۵۰ موتور سنگین به ناوگان پلیس برای دستگیری سارقان

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین جلسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.