صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / استقبال حزب اعتدال و توسعه از واکنش سرد اروپا، ژاپن، روسیه و چین از تروریستی خواندن سپاه
استقبال حزب اعتدال و توسعه از واکنش سرد اروپا، ژاپن، روسیه و چین از تروریستی خواندن سپاه

استقبال حزب اعتدال و توسعه از واکنش سرد اروپا، ژاپن، روسیه و چین از تروریستی خواندن سپاه

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: واکنش منفی و سرد مقامات سیاسی اروپا، ژاپن، روسیه، چین و بقیه کشورها و شخصیت‌های سیاسی و غیرسیاسی نسبت به این اقدام آمریکا به خوبی نشان می‌دهد که جامعه جهانی دریافته که ایران کشوری بزرگ، مستقل، مقتدر، مقاوم و حامی مستضعفان و نیازمندان جهان است.

سپاه

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا اقدام ترامپ در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی را محکوم کرد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد به دلیل شکست سیاست‌های خصمانه و ضدمردمی رییس‌جمهور آمریکا و سیاستمداران رژیم صهیونیستی به ویژه برای تغییر حکومت در ایران و به زانو درآمدن جمهوری اسلامی در پی  تشدید تحریم‌های اقتصادی همه جانبه، از خود بی‌خود شده و دست به چنین اقدام نابخردانه و خطرناکی زده‌اند. قرار دادن نام مردمی‌ترین نیروی نظامی ایران در لیست گروه‌های تروریستی به خوبی نشان از عمق استیصال و عصبانیت سیاستمداران ماجراجو و احمق آمریکایی و صهیونیستی که مورد حمایت برخی همپیمانانِ عرب آنها هم قرار گرفته است، دارد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس افزود: قرار دادن فشارهای نظامی در کنار فشارهای اقتصادی که به تروریسم اقتصادی منجر شده است فرصتی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود آورد به نحوی که اختلافات و نزاع‌های جریان‌ها، گروه‌ها و شخصیت‌های  سیاسی از لحظه اعلام خبر قرار گرفتن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی به اتحاد، انسجام و وحدت مبدل شد و به امید خدا این اتحاد و همدلی را به رونق و رشد اقتصادی مبدل خواهیم کرد.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد: واکنش منفی و سرد مقامات سیاسی اروپا، ژاپن، روسیه، چین و بقیه کشورها و شخصیتهای سیاسی و غیرسیاسی نسبت به این اقدام آمریکا به خوبی نشان می‌دهد که جامعه جهانی دریافته که ایران کشوری بزرگ، مستقل، مقتدر، مقاوم و حامی مستضعفان و نیازمندان جهان است.

سبحانی‌فر هشدار داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در کنار سیاستمداران و دیپلمات‌های خود به دقت رفتار آمریکایی‌ها در غرب خاورمیانه را زیر نظر گرفته و در صورت مشاهده هر گونه رفتار نابخردانه و تحریک‌آمیزی پاسخ دندان‌شکنی به آنها خواهند داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.