صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / خدمتگزاری به مردم و حفاظت از تاسیسات و ایمنی تولید اولویت است
خدمتگزاری به مردم و حفاظت از تاسیسات و ایمنی تولید اولویت است

مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب:

خدمتگزاری به مردم و حفاظت از تاسیسات و ایمنی تولید اولویت است

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، خدمتگزاری به مردم و حفاظت از تاسیسات و ایمنی تولید را اولویت این شرکت دانست و گفت: آنچه که در توان داشته ایم اعم از ماشین آلات و نیروی انسانی به مناطق سیل زده اعزام کرده ایم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, احمد محمدی در دهمین نشست مدیریت شرایط اضطراری این شرکت اظهار کرد: در مدیریت بحران سیل در استان خوزستان تعهد خدمتگزاری به مردم درکنار حفاظت از تاسیسات و ایمنی و تولید سرلوحه اقدامات و برنامه‌های این شرکت است و در کنار آنها حفظ محیط زیست و پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی را نیز مدنظر قرار داده ایم.
احمد محمدی افزود: در خصوص خدمات رسانی به مردم تاکنون آنچه را که در توان داشته ایم اعم از ماشین آلات و نیروی انسانی به مناطق سیل زده اعزام کرده ایم و با تلاش شبانه روزی تمام شرکت‌های تابع وزارت نفت و کلیه دستگاه‌های اجرایی در منطقه توفیقات خوبی حاصل شد اما کار هنوز پایان نیافته است.
رسیدگی ویژه به مردم سیل زده
رضا خلیلی، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران که در این نشست حضور داشت، بیان کرد: با توجه به اینکه استان خوزستان استان نفت‌خیز است مردم توقع بیشتری از مسئولان صنعت نفت دارند که خوشبختانه مجموعه صنعت نفت در استان خوزستان هم در زمینه ارائه خدمات به مردم و هم صیانت از تولید نفت تلاش بی‌نظیری انجام داده‌اند که جا دارد از تمامی مدیران ارشد و کارکنان تقدیر و تشکر کنم.
وی ادامه داد: در شرکت ملی نفت ایران مقرر شد مجموعه‌های مستقر در استان بوشهر از جمله منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی به عنوان معین مناطق نفت‌خیز جنوب در نظر گرفته شوند.
معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در عملیات غیرصنعتی تصریح کرد: باتوجه به تاکید وزیر محترم نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بر رسیدگی ویژه به مردم مناطق سیل زده این مهم در شرایط فعلی در اولویت قرار دارد.
تمام امکانات بهداشت و درمان در خدمت مردم خوزستان
حبیب الله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز در این نشست گفت: از زمان شروع بحران سیل در کشور برنامه ریزی برای ارائه خدمات به مناطق سیل زده در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون تمام امکانات بهداشت و درمان صنعت نفت از جمله پایگاه‌های درمانی سیار و تیم‌های بهداشتی-درمانی (پزشکان، پرستاران و بهیاران) جهت ارائه خدمات درمانی باکیفیت برای امدادرسانی به مردم خوزستان آماده است.
ضرورت مدیریت صحیح و علمی در شرایط بحران
فرخ علیخانی،سرپرست معاونت امور تولید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز بر مدیریت صحیح و علمی در شرایط بحرانی تاکید و اظهار کرد: با الگوگرفتن از مدل‌ها و ساختار مدیریت بحران در کشورهای توسعه یافته و بومی سازی آنها می توان با شرایط بهتر و عملکرد مطلوب و منسجم تری کار را ادامه داد.
وی ادامه داد: در جریان سیل اخیر در کشور شرکت‌های مناطق نفت‌خیز جنوب، نفت و گاز اروندان، متن، ملی حفاری، اکتشاف و نفت مناطق مرکزی در معرض سیل قرار داشتند که اقدامات خوبی از سوی آنها برای مدیریت بحران صورت گرفته است.
مدیران پس از این نشست از برخی کارخانه ها و روند ایمن سازی تاسیسات بازدید کردند. تا کنون ۳۷۱ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و فوق سنگین برای امداد رسانی به ۸ شهرستان در معرض سیل استان خوزستان اعزام شده و مشغول فعالیت هستند.

همچنین مطالعه کنید:

امضای بزرگ‌ترین قراردادهای نفتی یک دهه‌ اخیر/افزایش ۴۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت با توسعه ۶ میدان نفتی

به گزارش کسب و کار نیوز، قرارداد توسعه ۶ میدان نفتی کشور به ارزش بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.