صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / منصوری: تروریست خواندن سپاه بیانگر استیصال آمریکاست
منصوری: تروریست خواندن سپاه بیانگر استیصال آمریکاست

منصوری: تروریست خواندن سپاه بیانگر استیصال آمریکاست

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تروریست خواندن سپاه توسط ترامپ بیانگر استیصال دولت آمریکاست.

محمدرضا منصوری

به گزارش کسب و کار نیوز، معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه نیز در این دیدار با بیان اینکه تروریستی خواندن سپاه پاسداران بیانگر مستاصل شدن آمریکاست، افزود: تروریست خواندن سپاه، هدیه انتخاباتی ترامپ به نتانیاهو است و این امر نقش اسرائیل غاصب را بیش از پیش نمایان ساخت.

علی میرزایی افزود: سپاه نور چشم نظام است و در دل مردم جای دارد و اگر سپاه نبود قطعاً امروز در کشور ما امنیت هم وجود نداشت.

سرهنگ حجت الله دستجانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ساوه نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت مردم و مسئولان از سپاه پاسداران گفت: این حرکت جهادی و بصیرت گونه سیلی محکمی بر آمریکا زد و نشان داد که همه مردم ما پاسدار کشور هستند.

در پی اقدام اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه، حسینی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر به همراه دیگر مسئولان شهرستان همزمان با روز جانباز با حضور در سپاه ناحیه ساوه ضمن حمایت از این نهاد مقدس، انزجار خود از اقدام مقامات آمریکایی را ابراز کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.