صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / شرایط احراز مدیریتی کاندیداهای کشتی و وزنه‌برداری امروز مشخص می‌شود

شرایط احراز مدیریتی کاندیداهای کشتی و وزنه‌برداری امروز مشخص می‌شود

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها از برگزاری کمیسیون شرایط احراز تطبیق مدیریتی دو فدراسیون وزنه‌برداری و کشتی به ریاست محمدرضا داورزنی عصر امروز در محل وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

محمد شروین اسبقیان

شروین اسبقیان در گفت‌وگو‌ با ایسنا، اظهار کرد: عصر امروز (چهارشنبه) کمیسیون شرایط احراز تطبیق مدیریتی دو فدراسیون وزنه‌برداری و کشتی به ریاست محمدرضا داورزنی در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد تا کمیسیون تطبیق نظر نهایی خود را در خصوص کاندیدای این دو فدراسیون اعلام کند. البته برای تعیین صلاحیت‌ها بعد از این که کمیسیون تطبیق نظر خود را اعلام کرد، این نظر در دستگاه‌های ذی ربط مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در نهایت با نظر محمدرضا داورزنی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری انتخابات این دو فدراسیون مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کنید زمان برگزاری انتخابات این دو فدراسیون در اردیبهشت ماه خواهد بود یا خیر، در این باره توضیح داد: بعد از عقد استعلام‌ها و نظر نهایی کمیسیون تطبیق بنا بر صلاح دید داورزنی زمان برگزاری مشخص خواهد شد. البته چون وزیر ورزش و جوانان تاکید دارد زمان برگزاری انتخابات فدراسیون‌های المپیکی هر چه‌ سریع‌تر برگزار شود تا به ثبات مدیریتی برسند، این دو فدراسیون در اولویت قرار دارند تا زمان برگزاری انتخابات آنها زودتر برگزار شود.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها اضافه کرد: باید این را نیز تاکید کنم که احتمال دارد شرایط مدیریتی برخی از کاندیداها تایید نشود و دوباره بخواهند درخواست تجدید نظر بدهند که در این صورت ۱۵ روز فرصت برای تجدید نظر خواهند داشت. به‌ هر حال تلاش ما بر این است تا بتوانیم زمان برگزاری انتخابات این دو فدراسیون المپیکی را هر چه‌ زودتر مشخص کنیم.

وی با بیان این که حکم سرپرستی افشین مولایی به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش همگانی توسط وزیر ورزش و جوانان صادر شده است، خاطر نشان کرد: وی از سوی وزارت ورزش و جوانان ماموریت دارد تا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش همگانی به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش همگانی به وظایف خود عمل کند. البته مولایی در حال‌ حاضر مدیر کل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان است و اگر بخواهد در انتخابات شرکت کند باید از این سمت استعفا دهد.

اسبقیان در پایان در خصوص مراسم گلریزان جامعه ورزش برای حمایت از هموطنان سیل زده، تصریح کرد: جا دارد اعیاد شعبانیه را به تمام مردم کشور و به ویژه‌ جامعه ورزش تبریک بگویم. جامعه ورزش در طی دو روز مراسم گلریزان ثابت کرده‌اند که همیشه پای کار بوده‌اند و هستند و از این آزمایش الهی موفق بیرون آمدند و با یک همدلی و وحدت با سایر ارگان‌های توانستند خدمت بزرگی را به مناطق سیل زده ارائه دهند. البته این حمایت‌ها استمرار خواهد داشت تا مشکلات مناطق سیل زده کاهش یابد و وضعیت آنها به شرایط عادی باز گردد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.