صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / حماس: اقدام آمریکا علیه قدس، جولان و سپاه از یک جا آب می خورد
حماس: اقدام آمریکا علیه قدس، جولان و سپاه از یک جا آب می خورد

حماس: اقدام آمریکا علیه قدس، جولان و سپاه از یک جا آب می خورد

جنبش حماس فلسطین به اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران واکنش نشان داد.

جنبش حماس

به گزارش کسب و کار نیوز، پیش از این نیز جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که این اقدام در ادامه سیاست‌های خصمانه این کشور برای هدف قرار دادن جمهوری اسلامی ایران اتخاذ شد. ما در جنبش جهاد اسلامی فلسطین این اقدام خصمانه را محکوم می‌کنیم. آمریکا حامی تروریسم و تغذیه‌کننده جنگ‌ها و درگیری‌ها در جهان است و سیاست‌های ترامپ از هیچ انسان عاقل و منصفی پنهان نیست زیرا این سیاست‌ها تهدیدی برای امنیت و ثبات جهان است.

در ادامه این بیانیه آمده است: آمریکا جنایت‌های بزرگ دنیا را پوشش می‌دهد. چه بسیار انسان‌هایی که در عراق، یمن، افغانستان، پاکستان، ویتنام و دیگر کشورها به خاطر اقدامات آمریکا به منظور دستیابی به ثروت‌ها، سیطره و نفوذ جان خود را از دست دادند. همچنین حمایت‌های مداوم آمریکا از تروریست‌های اسرائیلی برای هدف قرار دادن مردم بیگناه فلسطین نشان‌دهنده جنایت‌های آمریکا در حق بشریت است.

بر اساس این گزارش، کاخ سفید در اقدامی خصمانه و مغایر با قوانین بین‌المللی عصر روز دوشنبه نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را رسماً در لیست به اصطلاح تروریستی دولت آمریکا قرار داد و شورای عالی امنیت ملی کشورمان نیز دست به اقدامی متقابل زد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.