صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / احمدی: ۲۰ میلیارد تومان برای جبران خسارات سیل به اماکن ورزشی تامین شده است
احمدی: ۲۰ میلیارد تومان برای جبران خسارات سیل به اماکن ورزشی تامین شده است

در حاشیه مراسم گلریزان جامعه ورزش به هموطنان سیل زده

احمدی: ۲۰ میلیارد تومان برای جبران خسارات سیل به اماکن ورزشی تامین شده است

معاون وزیر در حاشیه مراسم گلریزان جامعه ورزش به هموطنان سیل زده در ورزشگاه تختی، گفت: پیش بینی ما برای جبران خسارت‌ها و آسیب‌های وارد شده به اماکن ورزشی در مناطق سیل زده 66 میلیارد تومان است که تا به امروز 20 میلیارد تومان از آن تامین اعتبار شده است.

عبدالحمید احمدی

عبدالحمید احمدی در گفت‌وگو‌ با ایسنا، درباره میزان خسارات وارد شده به اماکن ورزشی مناطق سیل زده، اظهار کرد: بر اساس اطلاعی که از چهار منطقه سیل زده لرستان، خوزستان، مازندران و گلستان که بیشترین آسیب را داشتند، برآورد ما از این چهار استان برای جبران خسارت‌های وارد شده به مجموعه‌های ورزشی ۶۶ میلیارد تومان است که تا به امروز بیش از ۲۰ میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و جوانان تامین اعتبار شده است و در اختیار مناطق سیل زده قرار گرفته شده است.

وی در ادامه، خاطر نشان کرد: وزارت ورزش و جوانان تا رفع مشکلات پیش آمده در مناطق سیل زده در کنار آنها خواهد بود و این حمایت‌ها ادامه‌ خواهد داشت. وزارت ورزش و جوانان سعی دارد با تمام توان در کنار هموطنان سیل زده باشد و در جهت رفع نیازهای آنها پیش قدم خواهد بود تا بتوانیم میزان خسارت و آسیب‌های وارد شده به ویژه‌ اماکن ورزشی را ترمیم و بازسازی کنیم تا شرایط به وضعیت عادی باز گردد.

معاون وزیر همچنین در پاسخ به این پرسش که قرار بود مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران در ابتدای سال جاری برگزار شود، آیا با وقوع این اتفاق امکان دارد این مراسم به تعویق بیافتد یا خیر، در این باره توضیح داد: وزارت ورزش و جوانان زمان قطعی برای تجلیل از مدال آوران را اعلام نکرده بود. به‌ هر حال سیل اخیر سبب شد که تمام کشور و به ویژه‌ جامعه ورزش درگیر آن شوند تا بتوانند در برابر این شرایط فوق‌العاده‌ مشکلات را کاهش دهند. البته تلاش ما بر این است که این مراسم برگزار شود، اما این که چه زمانی برگزار خواهد شد با توجه به شرایط خاص پیش آمده مشخص نیست. تمام تلاش کشور و جامعه ورزش بر این است تا بتوانیم در تمامی استان‌های درگیر سیل شرایط را به حالت عادی باز گردانیم.

به‌ گزارش ‌ایسنا، دومین مراسم گلریزان جامعه ورزش در جهت حمایت از هموطنان مناطق سیل زده امروز (چهارشنبه) با حضور جمعی از جامعه ورزش و تعدادی از روسای فدراسیون‌ها در ورزشگاه تختی در حال برگزاری است و قرار است در پایان این مراسم ۶۶ دستگاه ماشین از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در اختیار اداره کل ورزش و جوانان دو استان خوزستان و لرستان قرار گیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.