صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / جلالی: کار نساجی نسبت به بقیه سخت تر است/ گل نزدن به معنای خلق نکردن موقعیت نیست

جلالی: کار نساجی نسبت به بقیه سخت تر است/ گل نزدن به معنای خلق نکردن موقعیت نیست

سرمربی نساجی معتقد است تیمش باتوجه به این که باید حداقل ۱۶ بازی روی چمن مصنوعی انجام دهد کار سخت‌تری دارد.

مجید جلالی نساجی  محمد عباس‌زاده

به گزارش کسب و کار نیوز، مجید جلالی سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز حاضر شد و اظهار کرد: از ماشین سازی که زمین تمرین در اختیار ما گذاشته تشکر می‌کنم و می‌دانم چه بازی سختی داریم. بازیکنانم خود را برای چالشی بزرگ آماده می‌کنند و می‌دانم که با موفقیت آن بازی را پشت سر می‌گذارد.

وی ادامه داد: مصدومی برای بازی فردا نداریم اما عباس‌زاده نیاز به تمرین بیشتر دارد و آبشک نیز در این دیدار محروم است. نساجی تیم قابل قبولی است و ظرفیت بهتر شدن را هم داریم. وقتی در قائمشهر بازی می‌کنیم، حمایت هواداران باعث افزایش روحیه می‌شود و در خارج از خانه هم نتایج خوبی گرفته‌ایم. آینده خوبی را برای نساجی در بازی‌های پیش رو تصور می‌کنم.

جلالی اضافه کرد: باید سعی می‌کنیم از ظرفیت‌هایی که داریم استفاده کنیم. گل نزدن ما در ۳ بازی گذشته بدین معنا نیست که ما نتوانسته‌ایم فرصت ایجاد کنیم بلکه موقعیت‌های بهتر نسبت به حریف ایجاد کردیم و در زدن ضربه آخر دقت نکردیم. در بازی فردا نیز همین روند را ادامه خواهیم داد و امیدوارم توپ‌هایمان تبدیل به گل شود. وقتی تیمی می‌داند در طول بازی دنبال چه هدفی است و موقعیت‌های زیادی می‌سازد یعنی تیم خوبی را در اختیار دارد.

سرمربی نساجی درباره زمین مصنوعی تیمش گفت: تمام تیم‌های لیگ برتری در هر فصل فقط بار روی این زمین بازی می‌کنند اما نساجی حداقل ۱۶ بازی در چمن مصنوعی بازی می‌کند که این اتفاق خوبی نیست. بازیکنان ما بیشتر دچار آسیب‌دیدگی می‌شوند و باید به این موضوع دقت کنیم. لیگ خوبی را تجربه کردیم که سطح بالایی داشت. ۴ تیم از نظر امکانات با سایر تیم‌ها متفاوت هستند و خود را از بقیه جدا کرده‌اند و رقابت خوبی بین آن‌ها وجود دارد. البته کار پدیده که خود را در سطح آن‌ها نگه داشته است، قابل تقدیر است. در بین سایر تیم‌ها سایپا و نساجی و فولاد تیم‌های خوبی است. تعطیلات لیگ برتر از قبل برنامه‌ریزی شده بود و به خاطر منافع تیم ملی این کار درست بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.