صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / برگزاری همایش کارآفرینی و خلاقیت در بیرجند با حضور ۶ استان

رئیس اداره ورزش و جوانان بیرجند خبر داد

برگزاری همایش کارآفرینی و خلاقیت در بیرجند با حضور ۶ استان

به مناسبت هفته جوان سمینار کارآفرینی و خلاقیت با حضور ۶ استان ۲۹ فروردین در بیرجند برگزار می‌شود.

بازیار رئیس اداره ورزش و جوانان بیرجند در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بیرجند گفت: در سال گذشته ستاد ساماندهی در شهرستان بیرجند برگزار شد که هشت کمیته تخصصی در ذیل ستاد وجود داشته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه از ۲۶ فروردین ماه تا یکم اردیبهشت ماه امسال هفته جوان نامگذاری شده است گفت: ۲۶ فروردین به عنوان روز جوان ایرانی، روحیه انقلابی و احساس مسئولیت، ۲۷ فروردین به عنوان روز جوان ایرانی، خانواده پایدار و سبک زندگی صحیح، ۲۸ فروردین به عنوان روز جوان ایرانی، امیدوار به آینده و معتقد به اصل «ما می‌توانیم» و ۲۹ فروردین به عنوان روز جوان ایرانی، عزت ملی و سربلندی ایران و ایرانی نامگذاری شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بیرجند افزود: ۳۰ فروردین به عنوان روز جوان ایرانی، پرانگیزه، پرنشاط و سالم، ۳۱ فروردین به عنوان روز جوان ایرانی، پایداری ایرانی و ابتکار ایرانی و یکم اردیبهشت به عنوان روز جوان ایرانی، شعور معنوی، مهدویت و انتظار نامگذاری شده است.

بازیار گفت:: جلسه هم اندیشی جوانان با استاندار و سایر مسئولان استان، تجلیل از سمن‌ها، برگزاری کارگاه‌های توان افزایی و کارگاه‌های آموزشی و برگزاری جشنواره استانی نشاط و امید از جمله برنامه‌های هفته جوان در استان است.

وی ادامه داد: سمینار کارآفرینی و خلاقیت با محوریت “جوان خلاق، ایران پیشرو” با حضور استان‌های یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بیرجند با بیان اینکه ثبت نام در این سمینار از ۲۶ فروردین ماه آغاز می‌شود بیان کرد: اختتامیه این سمینار روز ۲۹ فروردین در محل سالن اجلاس دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.