صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / مجللی هم‌چنان در میان سیل زدگان: هنوز آق قلا و روستاها در آب هستند/ چند روز دیگر به اردو می آیم
مجللی هم‌چنان در میان سیل زدگان: هنوز آق قلا و روستاها در آب هستند/ چند روز دیگر به اردو می آیم

مجللی هم‌چنان در میان سیل زدگان: هنوز آق قلا و روستاها در آب هستند/ چند روز دیگر به اردو می آیم

ملی پوش قایقرانی ایران گفت: چند روز دیگر به اردو تیم ملی می‌روم و و هنوز هم در ستاد ورزشکاران برای کمک به مردم سیل زده کار دارم.

عادل مجللی

عادل مجللی در گفت و گو با ایسنا درباره حضورش در اردوی تیم ملی و آماده شدن برای مسابقات کسب سهمیه المپیک بیان کرد: چند روز دیگر در ستاد ورزشکاران برای کمک به مردم سیل زده کار دارم و بعد از آن به اردو می‌روم. از روز اول فروردین من و سردار آزمون تصمیم گرفتیم به مردم سیل زده کمک کنیم و بقیه دوستان هم سنگ تمام گذاشتند. روزانه بین ۹ تا ۱۲ ماشین را بارگیری کردیم و به نقاطی که شناسایی کرده بودم، اعزام کردیم. تلاش کردیم مواد غذایی و بهداشتی مورد نیاز مردم را به دستشان برسانیم تا الان هم که با شما صحبت می‌کنم این نیازها پابرجا است البته مقداری هم از نیازها تغییر کرده و الان مردم به پتو و وسایلی که در سیل از دست دادند نیاز دارند. همچنین خرابی‌هایی هم ایجادشده که باید درست شود.

وی افزود: البته ما چند ماشین را هم برای استان لرستان بارگیری کرده‌ایم اما نکته‌ای که در مورد استان گلستان وجود دارد این است که مردم هنوز در آب هستند. آب هنوز از شهر آق قلا تخلیه نشده و خیلی از روستاها در آب هستند.

قایقران گلستانی تیم ملی با اشاره به اینکه در این مدت تمرین نداشته است، گفت: تا حالا شده بود که یک روز تمرین نداشته باشم اما الان ۲۰ روز است شرایط تمرین را ندارم اما از چند روز دیگر تمرینات را شروع می‌کنم. من نمی‌توانستم نسبت به اتفاقی که در استانم رخ داده بی خیال باشم و در این صورت با وجدانم نمی‌توانستم کنار بیایم. البته باید در آن میان از خیلی‌ها تشکر کنم که کمک کردند. فدراسیون قایقرانی سنگ تمام گذاشت و هیأت‌های استانی کمک کردند. از اسپانسرهایم و رئیس هیأت قایقرانی اردبیل تشکر می‌کنم.

مجللی در مورد مشخص شدن تکلیف ریاست فدراسیون تصریح کرد: سهرابیان مدیر خوبی است مدیری است که می‌توان از او انتقاد و پیشنهاد کرد. او از جنس قایقرانی است و سختی این رشته را چشیده است و پای صحبت ورزشکاران می‌نشیند. مطمئنم آمده که کمک کند و هیأت‌ها هم دست به دست هم دهند تا قایقرانی دوباره مسیرش را پیدا کند.

او در پاسخ به این پرسش که زمان برای آماده شدن جهت کسب سهمیه المپیک از دست نرفته است، تاکید کرد: شک نکنید این مسئله پیش آمده اما بهتر است دیگر روی هدفمان متمرکز شویم و همه کمک کنیم.

مجللی درباره برنامه خود نیز گفت: برنامه که خودم و مربی‌ام هماهنگ کرده‌ام این است که برای مسابقات کسب سهمیه المپیک که فروردین ۹۹ است، آماده شوم و همچنین مدال قهرمانی جهانم را دوباره تکرار کنم البته کار سختی است. تا الان خیلی چیزها سرسامان گرفته و قایقرانی به روال قبل بر خواهد گشت فقط وزارت ورزش باید پشت رئیس فدراسیون ما باشد.

او درباره بدهی‌هایی که در فدراسیون وجود دارد، گفت: مسئله‌ای که هست و نمی‌توان چشم پوشی کرد خیلی اتفاقات افتاده و گریبان گیر رئیس جدید است و کاری نمی‌توان کرد و فقط باید با مدیریت آنها را درست کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.