صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / لزوم عدم محدودیت اصلاحات اقتصادی به دوران بررسی بودجه
لزوم عدم محدودیت اصلاحات اقتصادی به دوران بررسی بودجه

مفتح مطرح کرد:

لزوم عدم محدودیت اصلاحات اقتصادی به دوران بررسی بودجه

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در ایام تصویب بودجه در مجلس، پیشنهادات متعددی در خصوص انجام اصلاحات اقتصادی در کشور مطرح شد. نباید امر مهم اصلاحات اقتصادی را به فرصت کوتاه بررسی بودجه محدود کنیم.

محمد مهدی مفتح

به گزارش کسب و کار نیوز؛ محمدمهدی مفتح در نطق میان دستور جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) ضمن تبریک روز پاسدار و ولادت امام حسین (ع) گفت: تعیین روز ولادت امام حسین به عنوان روز پاسدار بیانگر این معناست که پاسداران عزیز در حمایت از اسلام و دفاع از محرومان و ستیز با مستکبران به صورت جان بر کف در صحنه هستند. اقدام نابخردانه سردمداران نظام استکباری آمریکا در خصوص سپاه پاسداران را محکوم می‌کنم.

مفتح افزود: امام خمینی (ره) در مورد سپاه فرموده بودند: «اگر سپاه نبود، کشور نبود و چشم امید من به آنهاست» مقام معظم رهبری نیز در مورد سپاه فرموده‌اند: «سپاه شجره طیبه و سنگر مستحکم انقلاب با هویت برجسته و ممتاز مورد نیاز برای پیشرفت کشور و حرکت به سوی آرمان‌ها است.»

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در ادامه نطق خود تاکید کرد: انقلاب اسلامی چهار دهه پرافتخار را پشت سر گذاشت. مردم بزرگ ایران اسلامی راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ۹۷ را برگزار کردند. مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم را برای تبیین خطوط اصلی انقلاب در دهه پنجم و بعد از آن اعلام فرمودند. انتظار می‌رود مسئولان مخاطب این بیانیه، نسبت به عملیاتی کردن ابعاد آن اقدام نمایند.

وی «رونق تولید» را راه‌حل اساسی و بنیادی مشکلات اقتصادی دانست و گفت: قوه قضائیه، مقننه و مجریه مسئولیت بزرگی در عملیاتی کردن این شعار و تسهیل فضای کسب و کار به عهده دارند.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در ایام تصویب بودجه در مجلس، پیشنهادات متعددی در خصوص انجام اصلاحات اقتصادی در کشور مطرح شد. نباید امر مهم اصلاحات اقتصادی را به فرصت کوتاه بررسی بودجه محدود کنیم. در حال حاضر این اصلاحات باید با توجه به اسناد بالادستی و وضعیت اقتصاد خرد و کلان در یک فضای کارشناسانه انجام گیرد.

نماینده مردم تویسرکان در مورد بارندگی در این شهر گفت: حجم زیاد آب از رودخانه این شهرستان عبور کرد. به لطف کمک‌های دولتی و مردمی شاهد خسارات جانی نبوده‌ایم ولی خسارات قابل توجهی به زیرساخت‌ها، ابنیه و آثار تاریخی، قنوات، زمین‌های کشاورزی، پل و بعضی جاده‌های این منطقه وارد شده است. از رئیس جمهور درخواست دارم که هر چه سریع‌تر نسبت به پرداخت خسارات این منطقه اقدام نمایند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.