صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / عرب: برد به موقعی بود/ هزینه این بازی ۱۰ برابر یک بازی خانگی بود
عرب: برد به موقعی بود/ هزینه این بازی ۱۰ برابر یک بازی خانگی بود

پس از پیروزی پرسپولیس برابر الاهلی

عرب: برد به موقعی بود/ هزینه این بازی ۱۰ برابر یک بازی خانگی بود

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید هزینه‌های باشگاهش برای برگزاری دیدار با الاهلی در کشور ثالث ۱۰ برابر دیدارهای خانگی است.

ایرج عرب

به گزارش کسب و کار نیوز، ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس پس از برتری دو گله این تیم برابر الاهلی عربستان گفت: بازی خیلی خوبی بود. کادر فنی و بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و برد به موقعی کسب کردیم.

او ادامه داد: بلیت‌فروشی جالب نبود و از رایگان بودن بازی اطلاعی ندارم. من همیشه می‌گویم وضع باشگاه خوب است و چون اگر نگوییم فایده‌ای ندارد چون کسی به ما کمک نمی‌کند. این سفر برای ما ۱۰ برابر هزینه داشت و آن را با یک دهم هزینه در تهران انجام می‌دادیم. تمام هزینه‌های سفر مثل حمل‌و نقل، پرواز، هتل و کرایه زمین دلاری بود. باید به فکر درآمدی ثابت برای این هزینه‌های ناگهانی باشیم. وزارت ورزش امکان کمک ندارد اما باید فکری به حال این هزینه‌ها شود. هزینه‌های انجام شده ۱۰ برابر است نکته بد این است که این ۱۰ برابر دلاری است نه ریالی. روز گذشته من با مشکل انتقال ارز مواجه شدم که این اتفاق خوبی نیست.

عرب اضافه کرد: من نامه‌ای را برای این هزینه‌ها برای وزرات ارسال کردم و نامه دیگری هم در این راستا ارسال کردیم. هزینه ناظران و داوران در این سفر با ما بود و مجبور بودیم یک هتل مجزا برای آن‌ها و یک هتل برای بازیکنان بگیریم. اگر این بازی در تهران برگزار می‌شد هزینه‌های ما کم‌تر بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.