صفحه اصلی / سیاسی / دولت / روحانی: اقدام آمریکا علیه سپاه ناشی از کینه آنهاست
روحانی: اقدام آمریکا علیه سپاه ناشی از کینه آنهاست

روحانی: اقدام آمریکا علیه سپاه ناشی از کینه آنهاست

رئیس‌جمهور گفت:‌انتظا ردارید سپاه پاسداران مورد غضب و کینه آمریکا و اسرائیل نباشد،‌ آنها در طول ۴۰ سال تمام توطئه‌های مختلفی را علیه ملت ایران و سپاه به کار گرفتند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز در مراسم جشن هسته‌ای که در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است، با اشاره به فلسفه شک‌کیری سپاه پساداران گفت: دشمنان پس از پیروی انقلاب انواع توطئه‌ها را علیه ملت ایران طراحی کردند و یکی از آن توطئه‌ها توسعه گروهک‌های تروریستی بود تا ایران به دورانی برگردد که زیر سلطه آمریکا بود،‌ ما نیاز به یک نیروی مومن، ایثار و فداکاری که در برابر تروریست‌ها بایستد و مقابله کند و امنیت را برای ملت ایران به ارمغان بیاورد داشتیم و در راس این حرکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: آن روزی که در خانه‌های تیمی در تهران و دیگر شهرها گروهک‌های منافق و چپ انسان‌های بیگناه را ترور می‌کردند چه کسانی بودند که از مردم دفاع می‌کردند و تروریست‌ها را منهدم می‌کردند و در راس این جمع باز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

رئیس‌جمهور تصریح کرد:‌ پس انتظار دارید سپاه پاسداران مورد غضب و کینه آمریکا و اسرائیل نباشد،‌ آنها در طول ۴۰ سال تمام توطئه‌های مختلفی را علیه ملت ایران و سپاه به کار گرفتند. سپاه پاسداران همواره در این مقاومت و ایستادگی پرچمدار بزرگ بود. امروز استکبار جهانی و آمریکا کینه و عداوت و شکست‌های خود را می‌خواهد از طریق تروریستی نام دادن گروهی که همواره بزرگترین هدفش و آرمان و عملش مبارزه با تروریست بوده است، بگیرد. هیچکس در دنیا نمی‌تواند ادعا کند که بالاتر از ملت ایران قرانی تروریسم بوده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.