صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / راه شهرکرد – شلمزار جاده مرگ است، باید نواقص آن برطرف شود
راه شهرکرد – شلمزار جاده مرگ است، باید نواقص آن برطرف شود

نماینده اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ:

راه شهرکرد – شلمزار جاده مرگ است، باید نواقص آن برطرف شود

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در خصوص جاده شهرکرد – شلمزار، گفت: این جاده، جاده مرگ است و باید نواقص آن را برطرف کرد.

روستاهای خسارت دیده در حومه جاده خرم آباد به پل دختر

به گزارش کسب و کار نیوز، منطقه چهارمحال و بختیاری، علی کاظمی ۲۰ فروردین در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، با اشاره به تروریست خواندن سپاه از سوی ترامپ، اظهار کرد: این کار را محکوم می‌کنیم و امید است این اقدام موجب یک انفجار درونی در خودشان شود.
وی افزود: مشکلات سیلاب در استان شدید و دارای خسارت بوده که نیازمند مساعدت دولت است.
کاظمی تصریح کرد: دو جاده استراتژیک شهرکرد – شلمزارناغان – کارون چهار – خوزستان و شهرکرد – فارسان – بازفت – مسجدسلیمان می‌توانند بار ترافیکی استان را تقسیم کنند و چند تونل در این مسیرها وجود دارد که نیازمند توجه از سوی وزارت راه و شهرسازی است.
وی ادامه داد: اعتبارات جاده‌ای استان در سال‌های اخیر مطلوب بوده است.
کاظمی تاکید کرد: بسیاری از زمین‌های حریم شهرها و روستاها، دارای سند بوده و سال‌ها در آن‌ها، ساخت‌وساز شده، اما باید در اختیار راه و شهرسازی قرار گیرد و این امر از مشکلات و گلایه مردم است که باید در این زمینه راهکاری ارائه شود.
وی با اشاره به ماشین‌آلات راهداری که در هنگام بارندگی می‌توانند کمک مؤثری باشند، تصریح کرد: باید چند دستگاه از این ماشین‌‎آلات در استان به ویژه برای گردنه‌های بازفت و شاه‌منصوری در شهرستان کوهرنگ تهیه و تدارک شود.
کاظمی اظهار کرد: راه‌آهن به آرزویی برای مردم استان تبدیل شده و باید روند اجرای این مهم تسریع شود.
وی در خصوص افزایش پروازها در فرودگاه شهرکرد، گفت: ایران‌ایر در استان دارای ساختمان بوده اما پروازی ندارد و حتی یک پرواز تهران و یک پرواز مشهد نیز کنسل شده در حالی که این نیاز برای استان وجود دارد و بسیاری از اهالی چهارمحال و بختیاری نیز به واسطه شغل خود در عسلویه بوده و خواستار برقراری پرواز از شهرکرد به عسلویه هستند اما این امکان همچنان محقق نشده است.
کاظمی از وزیر راه و شهرسازی خواست حداقل پرواز مرکب تهران – شهرکرد – اهواز در فرودگاه شهرکرد برای رونق این صنعت در استان برقرار شود.
نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در خصوص جاده شهرکرد – شلمزار افزود: این جاده، جاده مرگ است و باید نواقص آن را برطرف کرد.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چهارمحال و بختیاری

نظارت بر فعالیت واحدهای پذیرایی بین‌راهی افزایش می‌یابد

به‌گزارش کسب و کار نیوز به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.