صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / بدری: وزیر راه توسعه زیرساخت ارتباطی استان اردبیل را در اولویت قرار دهد

بدری: وزیر راه توسعه زیرساخت ارتباطی استان اردبیل را در اولویت قرار دهد

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلفات انسانی حوادث رانندگی در جاده‌های استان اردبیل روز به روز در حال افزایش است، تاکید کرد: وزیر راه توسعه زیرساخت ارتباطی استان اردبیل را در اولویت قرار دهد.

صدیف بدری

به گزارش کسب و کار نیوز، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و تبریک روز بزرگداشت پاسدار انقلاب اسلامی بیان کرد: اقدام خصمانه و خارج از عرف دیپلماتیک آمریکا در خصوص  قراردادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی که ‌از عجز وناتوانی آنها حکایت دارد محکوم می‌کنم.

وی در تذکری به وزیر راه گفت: متاسفانه تلفات انسانی حوادث رانندگی در جاده‌های استان اردبیل روز به روز در حال افزایش است؛ پایان دادن به این وضعیت نیاز به اقدامی عاجل دارد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تسریع در اتصال اردبیل به شبکه ریلی کشور و توسعه بزرگراهی جاده‌های اردبیل، برطرف کردن مشکلات فرودگاه اردبیل برای رفع بحران  ارتباطی استان اردبیل هدف‌گذاری شده است؛ هر چند گام‌های مناسبی همچون اختصاص فاینانس داخلی به پروژه‌ راه آهن اردبیل، ایجاد ردیف برای توسعه بزرگراهی برخی جاده‌های استان و تقویت زیرساخت‌های فرودگاه اردبیل در سال‌های اخیر انجام شده است اما کفایت نمی‌کند، اردبیلی که  از تبعیض‌ها و ناملایمتی‌های دهه‌های گذشته رنج می‌برد، نیازمند توجه ویژه است تا حداقل به میانگین کشوری در حوزه توسعه شریان‌های ارتباطی خود برسد. از شما می‌خواهم توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان اردبیل را در اولویت کاری خود قرار دهید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.