صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / آئین‌نامه ارتقاء اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس تغییر کرد
آئین‌نامه ارتقاء اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس تغییر کرد

رئیس دانشگاه خبرداد

آئین‌نامه ارتقاء اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس تغییر کرد

رئیس دانشگاه تربیت مدرس از تغییر آئین نامه ترفیع و ارتقاء اعضای هیات علمی این دانشگاه خبر داد و گفت: آئین نامه جدید تدوین و به دانشگاه ابلاغ شده است و از ابتدای سال جاری اجرایی می‌شود.

کلاس

دکتر محمدتقی احمدی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب از تغییر و تدوین آئین نامه ترفیع و ارتقای دانشگاه تربیت مدرس خبر داد و اظهار کرد: بخشی از این آئین نامه تغییر کرده است. در حال بازبینی بخشی دیگر هستیم و بر این اساس تلاش داریم فعالیت‌های بین المللی، خدمات اجتماعی، توسعه فناوری، درآمد زایی از راه فروش دانش و برخی شاخص‌های دیگر نیز جزو الزامات ترفیع و ارتقا اعضای هیأت علمی قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: تغییر آئین نامه ترفیع و ارتقای آئین نامه اعضای هیأت علمی در دانشگاه سابقه نداشته و اولین بار است که در دانشگاه تربیت مدرس اتفاق می‌افتد. این اقدام به صورت آئین نامه و روال جدید در دانشگاه مورد تصویب هیئت امنا قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر آئین نامه جدید ارتقا و ترفیع اعضای هیأت علمی به اساتید و بدنه دانشگاه تربیت مدرس ابلاغ شده و از ابتدای سال جاری اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.