صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / ضرورت هماهنگی شهرداری‌ها و دهیاری‌های خوزستان برای مقابله با سیل
ضرورت هماهنگی شهرداری‌ها و دهیاری‌های خوزستان برای مقابله با سیل

ضرورت هماهنگی شهرداری‌ها و دهیاری‌های خوزستان برای مقابله با سیل

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به ناپایداری‌ هوای خوزستان طی روزهای آتی بر هماهنگی شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان خوزستان در زمینه انجام اقدامات لازم برای مقابله با سیل و آب گرفتگی با دستگاه‌های امدادرسان استان از جمله آبفا و هلال احمر تاکید کرد.

جمالی نژاد

به گزارش کسب و کار نیوز مهدی جمالی‌نژاد که به همراه عبدالرضا رحمانی فضلی – وزیر کشور- به مناطق سیل زده خوزستان سفر کرده است، از مناطق سیل زده شهرستان باوی بازدید کرد و در جریان اقدامات صورت گرفته توسط استان البرز در این شهرستان نیز قرار گرفت. به منظور آمادگی حداکثری برای مقابله با سیل و آب گرفتگی در خوزستان،‌ مقرر شد چند استان معین شهرهای درگیر سیل باشند که استان البرز معین این شهرستان است.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: هنگام وقوع حوادث ضمن آمادگی کامل برای ارایه خدمات به مردم و اطلاع‌رسانی به‌موقع به ساکنان شهرها و روستاها باید برای بهره گیری از مشارکت‌های مردمی هم در مدیریت بحران برنامه‌ریزی و از ظرفیت‌های مردمی هم به نحو مطلوب استفاده کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور، وی با بیان اینکه احتمال آبگرفتگی در بخش‌هایی از مناطق شهری و روستایی خوزستان وجود دارد بر آمادگی کامل تمامی دستگاه‌های اجرایی برای انجام اقدامات لازم به منظور مقابله با حوادث احتمالی و خدمت‌رسانی سریع به مردم هنگام حادثه تاکید کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تصمیم جدید دولت درباره یارانه‌های نقدی/ اعلام جزییات

به گزارش کسب و کار نیوز، با توجه به جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.