صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / الوصل یک- ذوب‌آهن ۳/ صدرنشینی موقت سبزپوشان در گروه A
الوصل یک- ذوب‌آهن ۳/ صدرنشینی موقت سبزپوشان در گروه A

الوصل یک- ذوب‌آهن ۳/ صدرنشینی موقت سبزپوشان در گروه A

تیم فوتبال ذوب‌آهن موفق شد در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا نماینده امارات را شکست بدهد.

ذوب‌آهن

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران موفق شد در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الوصل امارات با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. ذوب‌آهن با این نتیجه ۷ امتیازی شد و به صدر جدول رسید. نیمه اول این مسابقه با فشار زیاد شاگردان منصوریان آغاز شد و ۱۰ دقیقه بازی به همین منوال گذشت تا اینکه کاندو بازیکن الوصل در دقیقه پانزدهم بازی در محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب توپ شد و با یک چرخش و یک بغل پا دروازه مظاهری را باز کرد. بلافاصله بعد از این گل اوساگونا، مهاجم ذوب‌آهن با یک ضربه سر بازی را در دقیقه شانزده به تساوی کشاند. بعد از این گل بازی تقریباً پایاپای دنبال شد و هر دو تیم سعی کردند کنترل بازی را در اختیار بگیرند و در این دقایق نقش هافبک‌های دو تیم پر رنگ‌تر بود.

در یکی از حملات ذوب‌آهن، ارسلان مطهری روی یک پرتاب اوت صاحب موقعیت شد و با یک بغل پای آرام گل دوم ذوب‌آهن را در دقیقه ۳۵ به ثمر رساند.
در نیمه دوم هم بازی پرفشار دنبال شد و هر دو تیم به دنبال گرفتن مالکیت توپ بودند. موقعیت‌های خطرناک این نیمه هم زیاد نبود اما در دقیقه ۸۶ مسابقه حمید بوحمدان گل سوم ذوب‌آهن را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود ذوب‌آهن به پایان برسد. شاگردان منصوریان تا اینجای کار تیمی شکست ناپذیر نشان داده‌اند. در صورت پیروز نشدن الزورا عراق برابر النصر عربستان، ذوب‌آهن صدرنشین این گروه باقی می‌ماند.

ترکیب ذوب‌آهن: رشید مظاهری، حمید ملکی، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی (مقتدایی در دقیقه ۹۴)، قاسم حدادی‌فر (علیرضا چراغعلی در دقیقه ۹۱)، حمید بوحمدان، ارسلان مطهری، زبیر نیک‌نفس (رضا حبیب‌زاده در دقیقه ۶۸)، محمدرضا حسینی، اوساگونا.
ترکیب الوصل: حمید نجار، عبدالله صالح، عبدالله جاسم، علی حسن، کایو، خلیل خمیس، خمیس اسماعیل، یوسف احمد، سالم جمعه، هزاع الفارسی و علی صالح
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.