صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / آذری: آقایانی که دنبال قهرمان شدن هستند باید پول خوب هم خرج کنند
آذری: آقایانی که دنبال قهرمان شدن هستند باید پول خوب هم خرج کنند

آذری: آقایانی که دنبال قهرمان شدن هستند باید پول خوب هم خرج کنند

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید باید مدیران کارخانه ذوب‌آهن را راضی کند تا برای رسیدن به فینال آسیا برای ذوب‌آهن هزینه کنند.

سعید آذری

به گزارش کسب و کار نیوز، سعید آذری، مدیرعامل تیم فوتبال ذوب‌آهن بعد از پیروزی تیمش برابر الوصل اظهار کرد: از وقتی منصوریان به تیم اضافه شد دوران فراز و نشیب را پشت سر گذاشتیم. در ۴ بازی اخیر ۱۰ امتیاز گرفتیم. در لیگ قهرمانان آسیا هر کشور عربی که بوده است را بردیم. تیم‌های فوتبال قطری، اماراتی، عربستانی و کویتی را برده‌ایم. این پیام‌آور شادی برای مجموعه ما است. خدا را شکر می‌کنم و امیدوارم تیم به روزهای اوجش برگردد. سه روز به سه روز بازی کردن بسیار سخت است اما باشگاه همه تلاشش را می‌کند تا تیم از همه نظر در آمادگی کامل باشد.
او ادامه داد: ما دو هفته دیگر با الوصل در اصفهان بازی داریم. بازی سختی خواهد بود ولی فکر می‌کنم این توانایی را داشته باشیم که پیروز بشویم. ذوب‌آهن رؤیا پردازی نمی‌کند و بر اساس واقعیت‌ها حرکت کرده است. در لیگ برتر ۵ تیم خودشان را طوری جدا کرده‌اند که شانسی برای بقیه باقی نمی‌ماند. باید در لیگ قهرمانان آسیا تلاش کنیم. از منصوریان تشکر می‌کنم که مرد و مردانه تلاش می‌کند.

مدیرعامل ذوب‌آهن در مورد این که این تیم همیشه در آسیا شخصیت بالایی داشته است، گفت: می‌خواهم یک چیز جالب بگویم. ما با سه تیم هم‌گروهیم که دو تا از این تیم‌ها صدرنشین لیگ‌های کشورشان هستند. الزورا و النصر در عراق و عربستان صدرنشین هستند. الوصل شرایطش در لیگ مشابه ما است. در شخصیت سازی تیم خیلی‌ها زحمت کشیده‌اند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. با ترفندهای من ذوب‌آهن یک باشگاه بازیکن ساز و امکانات ساز بوده است ولی از این به بعد مردم از ما قهرمانی می‌خواهند. نمی‌شود اول فصل بگویید فرقی ندارد این تیم چندم بشود و بعد که تیم با چالش رو به رو شد بگویند که آذری چه کار کرد و چه کار نکرد. سعید آذری رزومه‌اش زیر بغلش است. امیدوارم اگر صعود کردیم استقلال و پرسپولیس هم همراه ما صعود کنند چون موفقیت تیم‌های ایرانی می‌تواند به گرفتن سهمیه کمک کند. در آن موقع آقایانی که دنبال قهرمان شدن هم هستند باید پول خوب هم خرج کنند. هیأت مدیره ما همراه ما هستند. در کارخانه هم باید یک جلسه بگذاریم تا من مسؤولان توجیه کنم. اینجا فقط بحث فوتبال بازی کردن نیست و بحث درآمدهای مالی است که یکی از بهترین راه‌های کسب این درآمد رساندن تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا است. با این پول می‌توان بودجه یک فصل کل باشگاه ذوب‌آهن را تأمین کرد.
انتهای پیام
 

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.