صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / چوچو: بی‌صبرانه منتظر دیدار با هواداران پدیده هستم

چوچو: بی‌صبرانه منتظر دیدار با هواداران پدیده هستم

بازیکن خارجی تازه‌وارد تیم فوتبال پدیده گفت: با تمام وجودم برای تیم پدیده شهر خودرو تلاش می‌کنم و در خدمت کادر فنی خواهم بود.

کارلوس آلبرتو چاوریا

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از باشگاه پدیده، کارلوس آلبرتو چاوریا (چوچو)، خرید جدید تیم بزرگسالان این باشگاه امروز با عقد قراردادی، رسماً به تیم پدیده پیوست.

وی در خصوص حضور در لیگ برتر ایران و پیوستن به تیم فوتبال پدیده اظهار کرد: با فوتبال ایران بیگانه نبودم. حالا هم از اینکه به پدیده شهرخودرو پیوستم خوشحالم و امیدوارم بتوانیم در پایان فصل، با کسب نتایج خوب، سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوریم.

چوچو تصریح کرد: اسم کامل من «کارلوس آلبرتو چاوریا رودریگز» است اما دوست دارم من را “چوچو” صدا بزنند. از روزی که برای پیوستن به این تیم با من مذاکره شد، در رابطه با این تیم تحقیق کردم، در رابطه با آقای گل‌محمدی شناخت خوبی پیدا کردم و می‌دانم ایشان از مربیان بادانش فوتبال ایران است و سابقه حضور و گلزنی در جام جهانی را هم در کارنامه دارد. از اینکه به پدیده پیوسته‌ام خوشحالم و امیدوارم با عملکرد خوبم بتوانم رضایت مدیریت، کادر فنی و هواداران این تیم را به دست آورم.

وی اظهار کرد: باید از مالک باشگاه هم تشکر ویژه کنم که شرایط خوبی را برای حضور در ایران فراهم کرد. می‌دانم که باشگاه پدیده تا نیم فصل با چه مشکلاتی روبرو بوده است و با حضور حمیداوی به عنوان یک ناجی، حالا مشکلاتش بر طرف شده است. با تمام وجودم برای تیم پدیده تلاش می‌کنم و در خدمت کادر فنی خواهم بود تا بتوانیم با هم سهمیه آسیایی را به دست آوریم.

بازیکن تهاجمی تیم پدیده تصریح کرد: شرایط جدول لیگ ایران خاص است و باید با چند تیم برای رسیدن به هدفمان بجنگیم. شش بازی بیشتر تا پایان فصل باقی نمانده و سعی می‌کنم خیلی زود با هم‌تیمی‌هایم هماهنگ شوم. تیم پدیده شهرخودرو تیم پرطرفداری است. وقتی ویدئوی بازی‌های خانگی این تیم و همچنین استقبال خوب هواداران در فضای مجازی را دیدم، خیلی خوشحال شدم و برای دیدار با آنها در روز بازی خانگی این تیم در برابر نفت مسجدسلیمان لحظه‌شماری می‌کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.