صفحه اصلی / سرخط خبرها / اعزام تیم‌های درمانی کردستان به مناطق سیل زده خوزستان
اعزام تیم‌های درمانی کردستان به مناطق سیل زده خوزستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت

اعزام تیم‌های درمانی کردستان به مناطق سیل زده خوزستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: تیم‌های درمانی، بهداشتی و فوریت‌های پزشکی اعزامی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به مناطق سیل زده خوزستان اعزام شدند.

 

به گزارش کسب و کار نیوز، سیامک واحدی، ضمن بیان تأثر و تالم از آسیب هموطنان در حوادث ناشی از تغییرات جوی اخیر، اظهار کرد: به دنبال تداوم بارش‌ها و احتمال افزایش آبگرفتگی‌ها، تیم‌های درمانی، بهداشتی و فوریت‌های پزشکی اعزام استان خوزستان می‌شوند.

وی تصریح کرد: همچنین یک بیمارستان ۵۰ تختخوابی صحرایی شهید ماموستا شیخ الاسلام با بهره‌گیری از ۱۸ نفر پرسنل درمانی، دو تخت مراقبت‌های ویژه، اتاق عمل و آزمایشگاه مجهز به همراه ۱۰نفر از بهترین نیروهای فوریت‌های پزشکی و پنج دستگاه آمبولانس پیشرفته اعزام شده و در اهواز مستقر خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ، افزود: بیمارستان صحرایی شهید ماموستا شیخ الاسلام به تمامی امکانات درمانی مجهز بوده و با حضور کادر درمانی مجرب، آمادگی ارائه خدمات درمانی به هموطنان خوزستانی را خواهد داشت.

واحدی با اشاره اینکه در چند روز گذشته ۱۰ هزار قوطی شیر خشک نیز از طرف دانشگاه به مناطق سیل‌زده اهداء شد، خاطرنشان کرد: کلیه مجموعه و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان و در تمام سطوح، آماده ارائه خدمات سلامت به همه هموطنان در اقصی نقاط کشور هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.