صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / درخواست منصوریان از ایرانیان مقیم دوبی

درخواست منصوریان از ایرانیان مقیم دوبی

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از ایرانیان مقیم دوبی درخواست کرد تا برای حمایت از این تیم فردا (دوشنبه) به ورزشگاه بیایند.

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از باشگاه ذوب آهن، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با الوصل امارات اظهار داشت: بازی بسیار سختی مقابل الوصل داریم. خوشحالیم که شرایط خوبی داریم. برای گرفتن سه امتیاز می‌جنگیم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی در مورد این که الوصل ۵ گل از الزورا دریافت کرده است، گفت: بازی‌های تیم الوصل را دیدم تیم خوبی است. مسیر الوصل با تیم ما متفاوت است این تیم اماراتی تیمی با کیفیتی است و در این مسابقه میزبان است و در خانه‌اش به میدان می‌رود.

منصوریان در مورد این که تیمش در گروه سختی قرار دارد، گفت: ۶ مسابقه سخت داریم و الوصل تیم قدرتمندی است. النصر صدرنشین عربستان است. الزورا سرشار از انگیزه است و الوصل هم تیم قدرتمندی است و تیم عربستانی هم تیم خوبی است و گروه سختی داریم.

منصوریان در مورد مصدومان تیمش گفت: عباسی و خلعتبری مصدومان تیم ما هستند که فردا غایب هستند.

سرمربی ذوب آهن در مورد بازی در ورزشگاه الوصل امارات اظهار داشت: ایرانی‌های زیادی در دوبی و سایر شهرهای امارات حضور دارند و همواره از تیم‌های ایرانی حمایت کرده‌اند و از ایرانی‌های حاضر در این کشور دعوت می‌کنم که فردا برای دیدن بازی ما به ورزشگاه بیایند و کنار ما باشند. آنها در دیدار با النصر هم کمک شایانی به ما کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.