صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / در مناطق سیل‌زده کمبود شیر خشک نداریم
در مناطق سیل‌زده کمبود شیر خشک نداریم

مدیرکل مواد غذایی سازمان غذا و دارو:

در مناطق سیل‌زده کمبود شیر خشک نداریم

مدیرکل مواد غذایی سازمان غذا و دارو گفت: شیر خشک مورد نیاز مردم مناطق سیل‌زده به صورت مستمر تامین می‌شود و در این مناطق کمبودی نداریم.

وحید مفید مدیرکل مواد غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، در خصوص آخرین وضعیت تأمین شیر خشک برای مناطق سیل‌زده توضیح داد: با برنامه‌ریزی مناسبی که برای تأمین شیرخشک مورد نیاز این مناطق صورت گرفته است خوشبختانه کمبود شیر خشک در این مناطق نداریم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته تمام مناطق سیل‌زده مقدار شیر خشک مورد نیاز منطقه را به سازمان غذا و دارو اعلام می‌کنند و این سازمان نیز با هماهنگی با کارخانه‌های تولیدکننده اقلام مورد نیاز را به مناطق ارسال می‌کند.

مدیرکل مواد غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: اقلام مورد نیاز برای استان‌ گلستان ارسال شده است و اکنون در حال پیگیری شیرخشک مورد نیاز استان‌های لرستان و خوزستان هستیم تا مردم این مناطق با مشکل مواجه نشوند.

مفید گفت: حدود سه‌هزار قوطی شیرخشک به تازگی برای این مناطق ارسال شده است و با توجه به شرایط خاص نگهداری این ماده غذایی، شیرخشک بر حسب نیاز اعلام شده به این مناطق ارسال می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.