صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / نفت مسجدسلیمان ۹۷/ پر امید اما کم بضاعت
نفت مسجدسلیمان ۹۷/ پر امید اما کم بضاعت

نفت مسجدسلیمان ۹۷/ پر امید اما کم بضاعت

مسجد سلیمانی‌های عاشق فوتبال انتظار زیادی از تیمشان در لیگ هجدهم داشتند اما نفت در پایان سال نتوانست جایگاهی بهتر از چهاردهمی کسب کند.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس

به گزارش کسب و کار نیوز، زمانی‌که نفت‌مسجدسلیمان مجوز حضور در فصل هجدهم لیگ برتر را به دست آورد، مسجد سلیمان حال و هوای عجیبی داشت و مردم خوشحالی غیرقابل وصفی داشتند اما در پایان سال ۱۳۹۷ شرایط آن همچون ابتدای فصل نبود.

با لیگ برتری شدن نفت و با توجه به سابقه قبلی این تیم در لیگ برتر و مشکلاتی که از آن زمان همچنان گریبان‌گیر این باشگاه بود، این نگرانی وجود داشت که نفتی‌ها در لیگ هجدهم نیز با مشکلات بسیاری مواجه شوند و نتوانند به ثبات برسند؛ موضوعی که همان ابتدای لیگ برتر بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفت.

پس از گذشت چهار هفته از رقابت‌های لیگ برتر اختلاف نظرات در هیأت‌مدیره این باشگاه مشکل‌ساز شد؛ برخی از اعضا با حضور بابادی به عنوان مدیرعامل باشگاه موافق بودند و برخی دیگر نه و در نهایت نیز پیمان مولایی به عنوان سرپرست جدید انتخاب شد. همین اختلاف‌نظرات، باشگاه را دچار سردرگمی کرد تا از همان ابتدا راه را گم کنند.

همچنین این تیم در ابتدا، کار خود را با عبدالله ویسی آغاز کرد ولی با بیشتر شدن مشکلات، این مربی هم رفت و مرزبان آمد تا تیم را در لیگ برتر نگه دارد اما این مربی هم بارها به مشکلات نفت و این‌که عده‌ای نمی‌گذارند پول به باشگاه و تیم برسد، اشاره داشته است. هرچند کسی تاکنون به این صحبت‌ها توجهی نداشته و مشکلات پا برجا است.

نفت مسجد سلیمان با توجه به عملکرد نه چندان خوبی که تاکنون داشته است، تا پایان سال ۱۳۹۷ با هجده امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارد. آن‌ها همچنین با فراز و نشیب در لیگ مواجه بودند و بعد از گذشت بیست و دو هفته، نمودار پیشرفتشان کاملاً سینوسی است. این تیم تا هفته دهم مسابقات هیچ بردی کسب نکرد و ۶ باخت و ۴ تساوی را تجربه کرد اما پیروزی مقابل استقلال خوزستان در هفته یازدهم جان تازه‌ای به مسجد سلیمانی‌ها بخشید. آن‌ها در ادامه دو برد و دو تساوی بدست آوردند اما روند نزولی تیم دوباره آغاز شد.

اگرچه مرزبان معتقد است که این نفت در لیگ برتر می‌ماند ولی هواداران که برای دومین بار است حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند، نگرانند و حتی پس از شکست تیمشان در هفته بیست و دوم لیگ برتر برابر سایپا صبرشان تمام شد و به شدت به عملکرد مرزبان و شاگردانش معترض شدند. باید دید در ادامه مسئولان فکری به حال نفت مسجدسلیمان خواهند داشت یا این تیم که وارد بحران شده است، شرایط سخت‌تری چون قرار گرفتن از گزینه‌های سقوط را تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.