صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / قطبی: فقط می‌توانم بگویم حیف!
قطبی: فقط می‌توانم بگویم حیف!

قطبی: فقط می‌توانم بگویم حیف!

سرمربی فولاد خوزستان حسرت پیروز نشدن تیمش مقابل پدیده مشهد را می‌خورد.

دیدار تیم‌های فولاد و سپاهان

به گزارش کسب و کار نیوز، افشین قطبی پس از دیدار تیمش مقابل پدیده شهرخودرو در نشست خبری اظهار کرد: ابتدا باید از هوادارانی که ۹۳ دقیقه تیم فولاد را تشویق کردند، تشکر کنم. فکر می‌کنم گرما روی عملکرد دو تیم تأثیر منفی گذاشت. اگر یکی دو ساعت دیرتر بازی آغاز شده بود، کیفیت بالاتری را شاهد بودیم.

وی افزود: در خصوص نتیجه باید بگویم، حیف! زمان بدی گل خوردیم، در نیمه دوم هم بازی تحت کنترل ما بود. حتی به دیرک دروازه حریف زدیم و می‌شد به گل برسیم اما در فوتبال، اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی معمولاً رخ می‌دهد. باید رو به جلو نگاه کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان تصریح کرد: در ۱۵ دقیقه نخست به این نتیجه رسیدم که تیمم با استرس بازی می‌کرد. این استرس تأثیر منفی روی کار تیمم گذاشت، حتی در برخی اوقات، برای پاس هم به مشکل می‌خوردیم. بعد از گل زنی هم متأسفانه یک فکر اشتباه در بازیکنانم به وجود آمد که باعث شد رو به عقب بازی کنند. باید این موضوع رو هرچه سریع‌تر تصحیح کنیم.

قطبی درباره ضعف خط دفاعی تیمش گفت: هر روز راجع به این موضوع فکر می‌کنیم، تنها کاری که می‌توانیم بکنیم تمرین و تمرین است. این تفکر را در بازیکنانی که ۱۰ سال است فوتبال حرفه‌ای را به این شکل بازی کرده‌اند، سخت است زود تغییر دهیم‌. نیاز به زمان بیشتری داریم.

وی افزود: وقتی سه تعویض بیشتر ندارید و هوا این‌قدر گرم است، کار سخت می‌شود. یک تعویض برای دفاع چپ و یک تعویض برای ورود زبیدی استفاده شد و در هوای گرم اگر زود تعویض سوم را انجام دهید، ممکن است کار سخت شود. می‌خواستم زودتر تعویض کنم اما امکان داشت در دقایق پایانی، به تعویض اجباری نیاز داشته‌باشیم.

افشین قطبی در خصوص انتقاد هواداران از بابک مرادی در حین بازی و افت این بازیکن گفت: بازیکن باید حرفه‌ای باشد و تحت تأثیر شعارها قرار نگیرد. واقعیت این است که بازیکن تحت تأثیر رسانه‌ها، شعارها و شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گیرد اما نباید اینگونه باشد. بازیکنان باید حرفه‌ای تر از این باشند و هواداران هم کنار بازیکنان باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.