صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / سیل خوزستان نیازمند کمک ویژه در سطح ملی است

فرمانده مرزبانی ناجا:

سیل خوزستان نیازمند کمک ویژه در سطح ملی است

فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از مناطق سیل‌زده مرزی استان خوزستان، گفت: اقدامات خوبی در سطح مدیریت بحران استان انجام شده اما سیلابی که وارد منطقه شده، نیازمند کمک ویژه در سطح ملی است.

سردار رضایی  فرمانده مرزبانی ناجا

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار قاسم رضایی در بازدید از مناطق سیل‌زده مرزی استان خوزستان، گفت: اقدامات خوبی در سطح مدیریت بحران استان انجام شده و با توجه به شرایط خاصی که بر استان حاکم است، سیلابی که وارد منطقه شده، نیازمند کمک ویژه در سطح ملی است.

وی افزود: هجوم سیلاب استان لرستان، کهکیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به سمت خوزستان، فشار زیادی به استان وارد کرده؛ به نحوی که بخشی از شهرها و روستاها را گرفتار سیلاب کرده است.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در این خصوص اقدامات و هماهنگی لازم انجام شده و نیروی انتظامی با تمام قوا در رابطه با مدیریت بحران در کنار سایر مدیران، موضوع سیلاب را مدیریت می‌کند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس، رضایی ادامه داد: نیروی انتظامی وظیفه تأمین امنیت مرزها، شهرها و روستاهای گرفتار در سیلاب را بر عهده دارد و مسئولان مدیریت بحران استان خوزستان دغدغه‌ای در موضوع انتظامی نخواهند داشت.

وی با اشاره به آسیب‌های وارده شده ناشی از سیل به یگان‌های مرزی خاطرنشان کرد: سیلاب به بخشی از برجک و پاسگاه‌های مرزی آسیب وارده کرد که بخشی را ترمیم کرده‌ایم و بخشی دیگر را آب گرفته است.  قطعا و به امید خدا وضعیت سیلاب مناطق مرزی را مدیریت خواهیم کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش ۹.۵ درصدی سرقت در تهران/ ورود ۵۰ موتور سنگین به ناوگان پلیس برای دستگیری سارقان

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین جلسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.