صفحه اصلی / استان ها / بوشهر / سامانه بارشی بعدازظهر امروز وارد بوشهر می شود
سامانه بارشی بعدازظهر امروز وارد بوشهر می شود

سامانه بارشی بعدازظهر امروز وارد بوشهر می شود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر در پیش بینی 24 ساعته وضعیت جوی و دریایی این استان گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان و افزایش پوشش ابر از بعدازظهر امروز می باشد.

بارندگی

به گزارش کسب و کار نیوز ، پیام مساعدی با اشاره به شرایط سینوپتیکی و آینده نگری ادامه داد: پیش بینی می شود با تقویت تدریجی این سامانه بارشی طی امشب تا ابتدای روز شنبه بارش پراکنده باران، گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش تندباد، پدیده های غالب در سطح استان باشد. همچنین طی این مدت، به سبب وزش باد قابل ملاحظه و گاهی تندباد، خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

وی تاکید کرد: فعالیت این سیستم بارشی در روز شنبه تا اوایل وقت یکشنبه به صورت پراکنده در سطح استان ادامه خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اظهار داشت: همچنین طی هفته پیش رو به تناوب با گذر امواج ناپایدار جو، در برخی ساعات وقوع ناپایداری جوی پیش بینی می شود.

پیام مساعدی خاطرنشان کرد: بر این اساس آسمان استان نیمه ابری، به تدریج افزایش ابر همراه با وزش باد و بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش تندباد و در برخی نقاط همراه با گردوخاک خواهد بود.

وی تصریح کرد: جهت وزش باد متغیر با سرعت ۸ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت، به تدریج جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال شرقی و از امشب با سرعت ۱۶ تا ۴۶ گاهی بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت است.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: ارتفاع موج دریا در استان بوشهر ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و از امشب ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و در هنگام وزش تندباد نیز ۱۲۰ تا ۲۷۰ سانتیمتر می باشد.

مساعدی اذعان داشت: فردا در بندر بوشهر جزر اول دریا ساعت ۰۲:۵۱ بامداد، مد اول دریا ساعت ۰۹:۰۸، جزر دوم ساعت ۱۵:۰۳ و مد دوم دریا در ساعت ۲۱:۱۹ خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, عبدالله کردگار صبح امروز در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.