صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / خطیر: شفر از مربیان بزرگ جهان است/ باشگاه از او حمایت کامل می‌کند

خطیر: شفر از مربیان بزرگ جهان است/ باشگاه از او حمایت کامل می‌کند

معاون ورزشی باشگاه استقلال پس از پایان جلسه هیأت مدیره نکاتی را در خصوص مسائل مختلف بیان کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال پس از پایان جلسه هیأت مدیره این باشگاه گفت: من هیچ اختلافی با سرمربی تیم استقلال نداشته‌ام و هیچ کدورتی میان اینجانب و سرمربی نبوده و نخواهد بود. همان‌طور که قبلاً مدیرعامل محترم باشگاه و خودم اعلام کرده بودیم، اگر هم اختلافی بوده، اختلاف سلیقه بوده که در خانواده بزرگ استقلال طبیعی است.

او افزود: شفر از مربیان توانمند، بزرگ و شناخته شده در فوتبال جهان هستند و من با توجه به مسئولیتم در باشگاه همه توان خودم را برای کمک به ایشان و به اندازه بضاعتم و برای موفقیت باشگاه به کار خواهم برد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال اظهار کرد: من کنار آقای شفر بوده، هستم و خواهم ماند و از هیچ کوششی برای موفقیت ایشان که موفقیت تیم و باشگاه استقلال است دریغ نخواهم کرد. همان‌طور که مدیرعامل باشگاه نیز گفته، ما می‌خواهیم همگی در کنار هم و برای شادی هواداران، استقلال جدیدی بسازیم که قطعاً این کار با وجود مربی صاحب نام و بزرگی به نام آقای شفر دور از دسترس نخواهد بود و هواداران عزیزمان بدانند که روزهای خوبی در انتظارمان خواهد بود.

خطیر در پایان بیان کرد: باز هم تأکید می‌کنم ایشان حمایت کامل هیأت مدیره و مدیرعامل محترم باشگاه و بالطبع اینجانب به عنوان عضو کوچک باشگاه را در ادامه مسیر موفقیت استقلال خواهد داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.